Internet & Gry - Reklama

Ringier Axel Springer Polska w pełni korzysta z chmury publicznej (wideo)

Inżynierowie RAS TECH przenieśli do chmury publicznej AWS 20 marek z portfolio Ringier Axel Springer, 3 petabajty danych i 600 serwerów fizycznych. Trwająca ponad 4 lata jedna z największych migracji Polsce otwiera nowe możliwości biznesowe oraz optymalizuje procesy i koszty.  

 

Specjaliści Ringier Axel Springer TECH, hubu technologicznego firmy   przebudowali ekosystem technologiczny, z którego korzysta 300 programistów, 2000 dziennikarzy oraz 40 milionów użytkowników mediów i usług cyfrowych na trzech kontynentach.

– Nasza firma zawsze miała ambicje być wśród liderów najważniejszych trendów i zmian technologicznych na rynku mediów. Zakończenie migracji naszej infrastruktury i serwisów do chmury publicznej AWS zdecydowanie przyspiesza wdrażanie kolejnych innowacji i przygotowuje nas na coraz szybszą ewolucję branży mówi Aleksander Kutela, CEO Ringier Axel Springer Polska. 

– Dzięki migracji do chmury AWS mamy dostęp do najnowszych technologii, jesteśmy bardziej odporni na cyberzagrożenia, bardziej otwarci na innowacyjne rozwiązania i możemy lepiej spełniać potrzeby największych marek mediowych takich jak Onet a także zewnętrznych klientów mediowych naszego produktu technologicznego Ring Publishing. Tak jak pieniądze bezpieczniejsze są w banku niż w sejfie w naszym salonie, tak dane użytkowników są jeszcze bezpieczniejsze w chmurze publicznej. A do tego systematycznie ograniczamy emisję CO2podsumowuje Paweł Leżański, CTO Ringier Axel Springer Polska.  

Dzięki przełomowej zmianie technologicznej, Ringier Axel Springer Polska wspiera kluczowe produkty najnowszymi rozwiązaniami technologicznymi, w tym AI i machine learning. Wśród największych projektów możliwych do realizacji właśnie dzięki zmianom technologicznym są m.in. zmiany procesu wydawniczego i pracy redakcji, zmiany produktowe widoczne dla użytkowników końcowych oraz projekty bezpośrednio przekładające się na sukces reklamodawców i zysk firmy.

Automatyzacja procesu wydawniczego na platformie Ring Publishing wspiera pracę redaktorów, zostawiając więcej czasu na pracę kreatywną. Strona Główna Onetu dostępna jest w 5 milionach wariantów, dopasowywanych w czasie rzeczywistym do zainteresowań i preferencji użytkowników. Największe w historii skoki ruchu wywoływane wybuchem wojny w Ukrainie czy pandemią COVID są zarządzane w sposób automatyczny i nie wpływają już negatywnie na dostępność serwisów. Poza tym, w czasie między kliknięciem, a załadowaniem się strony, prezentowane użytkownikom reklamy również mogą być dopasowywane na podstawie preferencji i historii zachowań w serwisie, co niemal dwukrotnie poprawia skuteczność kampanii performance marketingowych.

 

 

 

Ringier Axel Springer Polska jest wiodącą firmą mediowo-technologiczną w Polsce oraz częścią Grupy Ringier Axel Springer Polska, w skład której wchodzą Ringier Axel Springer Polska, Grupa Morizon-Gratka, Lendi, City-Nav (Jakdojade) i NoFluffJobs (NFJ). Portfolio mediów Ringier Axel Springer Polska obejmuje ponad 20 uznanych marek drukowanych i cyfrowych takich jak: Onet – największy portal informacyjny w Polsce, Fakt – największy polski dziennik oraz Sympatia – lider w internetowych serwisach randkowych w Polsce. Ważną częścią portfolio Ringier Axel Springer Polska jest cyfrowa platforma wydawnicza Ring Publishing wykorzystywana przez media w 13 krajach oraz międzynarodowe marki, a wśród nich: Business Insider, Newsweek, Forbes, Ofeminin czy Noizz. W ofercie Ringier Axel Springer Polska znajduje się także segment e-commerce: serwisy Skąpiec i Opineo oraz portfolio popularnych aplikacji mobilnych. Dzięki silnym kompetencjom w zakresie publikacji, sprzedaży reklam oraz technologii, Ringier Axel Springer Polska oferuje użytkownikom, klientom i partnerom szerokie spektrum zintegrowanych usług i no

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *