RMF MAXX w nowej kampanii „BANGER ZA BANGEREM” – energia i świeżość dla młodych słuchaczy
RMF MAXX wystartował z nową kampanią wizerunkową „BANGER ZA BANGEREM”, skierowaną do młodych słuchaczy w wieku 18-30 lat. Celem kampanii jest podkreślenie pozycji stacji jako radia, które jest najbliższe pokoleniu Gen Z – autentyczne, pełne energii i zawsze na bieżąco z muzycznymi trendami.
– Zależy nam na tym, aby RMF MAXX było postrzegane jako stacja, która nie tylko gra hity, ale robi to w tempie i stylu trafiającym do młodych słuchaczy. „BANGER ZA BANGEREM” to nasza deklaracja świeżości, energii i autentyczności, a przede wszystkim komunikacji, która naprawdę przemawia do osób w wieku 18–30 lat – mówi Jarosław Pioterczak, Dyrektor Programowy RMF MAXX.
Głównym bohaterem kampanii jest Fukaj, będący w czołówce Spotify TOP 50 Polska z utworem „Zabiorę Cię” feat. Vito Bambino, który od dawna cieszy się dużą obecnością na antenie RMF MAXX. Spoty i komunikacja digitalowa podkreślają pełen energii i współczesny charakter stacji oraz szybki dostęp do najgorętszych hitów w formie „bangerów”.
Kampania „BANGER ZA BANGEREM” potrwa od grudnia do stycznia i będzie prowadzona równolegle w kanałach digital oraz na antenie RMF MAXX, zapewniając spójne doświadczenie dla słuchaczy i wzmacniając pozycję stacji jako lidera wśród młodych odbiorców muzycznych nowości.
foto, źródło. Grupa RMF FM
