BadaniaMediaTVP

„Rolnik szuka żony” z rekordową widownią sezonu

3,9 mln widzów w momencie najwyższej oglądalności według MOR* i NAM** obejrzało w Jedynce 17 października program „Rolnik szuka żony”. To najlepszy wynik tego reality show od początku emisji 8. sezonu. TVP1 była liderem wśród wszystkich stacji telewizyjnych w piątek 15 października, uzyskując udziały na poziomie 10,1%. Jedynka uzyskała najwyższe udziały dnia na poziomie 8,8%.

 

„Rolnik szuka żony” zgromadził w Jedynce najliczniejszą widownię zarówno w weekend, jak i od początku emisji nowego sezonu. Według MOR program obejrzało 3,6 mln osób, a według NAM 3,5 mln widzów przy udziałach 25,8%.

Najlepszy wynik uzyskał również odcinek serialu „Wojenne dziewczyny”, który według MOR zobaczyło 2,1 mln widzów, a według NAM prawie 1,9 mln osób przy udziałach 13,1%.

Według NAM** w TOP 10 najliczniej oglądanych programów Telewizji Polskiej od piątku do niedzieli znalazły się także „Wiadomości” z widownią ponad 2 mln osób i udziałami 14,2%. Natomiast w piątek, 15 października rekordową widownię zgromadził najnowszy serial Jedynki „Remiza. Zawsze w akcji!”. Tego dnia odcinek obejrzało ponad 700 tys. widzów, a udziały w paśmie wyniosły 6,6%.

*MOR – Model Oglądalności Rzeczywistej
**NAM – Nielsen Audience Measurement

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *