BadaniaMediaTVP

Rośnie widownia muzycznego show TVP2

3,9 mln* widzów miał w momencie najwyższej oglądalności odcinek „The Voice of Poland. Przesłuchania w ciemno”. W tym tygodniu średnia widownia programu rozrywkowego Dwójki wyniosła 3 mln* osób i była rekordowa.

 

Video Player is loading.
Current Time 0:00
Duration 0:00
Loaded: 0%
Stream Type LIVE
Remaining Time 0:00
 
1x
    • Chapters
    • descriptions off, selected
    • subtitles off, selected

       

       

       

      Muzyczne show TVP2 wg. NAM** w sobotę przyciągnęło 2 mln widzów, przy 14% udziałach. To najlepszy wynik programu od września 2017r. Średnia „The Voice od Poland” w jesiennej ramówce kształtuje się na poziomie 1,7 mln widzów.

      W weekend programem, który przyciągnął największą liczbę widzów był „Rolnik szuka żony”. W niedzielę w Jedynce obejrzało go wg NAM** 3,5 mln osób (22,5% udz.). Wynik piątego odcinka był w tym sezonie rekordowy.

      *MOR – Model Oglądalności Rzeczywistej ** Nielsen Audience Measurement

      Dodaj komentarz

      Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *