Rozdano nagrody w plebiscycie „The Best of Moto.pl”

W pierwszej odsłonie plebiscytu motoryzacyjnego serwisu Moto.pl Samochodem Roku 2018 ogłoszono Kię Stinger, model wybrany zarówno przez internautów, jak i jurorów. Podczas uroczystej gali, która odbyła się dziś, 10 stycznia br. w warszawskiej siedzibie Agory wręczono aż 14 statuetek, nagradzając m.in. najciekawsze modele, innowacje techniczne w branży i projekt CSR roku.

W głosowaniu czytelników Moto.pl konkurentów zdecydowanie wyprzedziła Kia Stinger – model, który wzbudził w zeszłym roku wyjątkowe zainteresowanie internautów. Auto jednogłośnie wybrali również jurorzy plebiscytu „The Best of Moto.pl”. 

– Bardzo cieszę się, że w naszym plebiscycie nagrodą główną została wyróżniona właśnie Kia Stinger. Wprowadzając do sprzedaży ten model, Kia zaskoczyła cały motoryzacyjny światek. Nie tylko przewrotnie zaprezentowała samochód z dużym silnikiem benzynowym, ale także pokazała niesamowity postęp w zakresie konstrukcji układów jezdnych i napędowych – mówi Tomasz Korniejew, redaktor naczelny Moto.pl i przewodniczący jury.

Kia Stinger to nie jedyne auto, które zostało wyróżnione w pierwszej edycji plebiscytu „The Best of Moto.pl”. Prowadzący galę Tomasz Korniejew i dziennikarka Gabi Drzewiecka wręczyli również nagrody w 10 kategoriach specjalnych, w których o wyróżnieniach decydowali wyłącznie internauci. 

Najlepszym samochodem miejskim w 2018 roku okazało się Volvo XC40, najbardziej praktycznym modelem – Skoda Karoq, najlepszym samochodem rodzinnym – Mazda 6, a najlepszym samochodem uniwersalnym – Honda CR-V. W kategorii mały samochód dla aktywnych zwyciężył Suzuki Swift Sport, w kategorii samochód luksusowy– Audi A8, a w kategorii samochód sportowy – Porsche 911 GT3 RS. Jako samochód legendę internauci wyróżnili Jeepa Wranglera, a wśród aut z napędem alternatywnym docenili Lexusa ES Hybrid. Innowacją motoryzacyjnąubiegłego roku okazał się Predictive Active Suspension od Audi (unoszenie boku przy zderzeniu w Audi A8). 

W plebiscycie „The Best of Moto.pl” przyznano również wyróżnienia w kategoriach eksperckich, w których decyzję podejmowało grono jurorów. Nagrodę za projekt CSR roku otrzymała akcja Volkswagen Mali Ratownicy, za najlepszy design nagrodzono Jaguara F-Type SVR, a eksperci z biznesowej redakcji Next.Gazeta.pl produktem finansowym roku ogłosili Opel Drive Plan.

W plebiscycie nagrody otrzymali również głosujący czytelnicy serwisu Moto.pl – nagrodą główną był skuter Suzuki, a w puli znalazły się także m.in. aparaty Instax i kosmetyki samochodowe #OHMyCar.

Partnerami plebiscytu „The Best of Moto.pl” są magazyn „Logo” i stacja Chillizet.

Organizatorem plebiscytu „The Best of Moto.pl” jest Moto.pl, jedna z czołowych stron motoryzacyjnych w polskim internecie. To serwis portalu Gazeta.pl, którego redakcja codziennie dzieli się z tysiącami fanów motoryzacji informacjami, testami, opiniami czy poradami na temat samochodów. Według badania Gemius/PBI w listopadzie 2018 r. Moto.pl odwiedziło ponad 1,61 mln użytkowników.


Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *