Rozmowa z Prezesem NOBOX TV Michałem Hrebieniem

Przedstawiamy kolejną rozmowę, tym razem z Prezesem NOBOX TV Michałem Hrebieniem.

Jak powstał pomysł na kanał NOBOX TV  ?

Pomysł na kanał TV rodził się od dłuższego czasu. Jako Grupa Nucity sp. z o.o. jesteśmy producentem kontentu dla różnych stacji TV i naturalnym następstwem była chęć produkowania programów dla siebie. Jako firma produkcyjna jesteśmy właścicielem kilku formatów, mamy też sporo pomysłów na kolejne produkcje. Chcemy spróbować swoich sił nie tylko jako producent, ale również jako nadawca. Kolejnym krokiem było Określenie profilu stacji. Wiele analiz rynku, posiadanego kontentu i potrzeb klientów sugerowało nam otwarcie kanału poradnikowego dla kobiet. Czy jest to słuszna droga? zobaczymy już niebawem. - mówi Michał Hrebień

Czy NOBOX TV ma już koncesję na nadawanie ?

Przechodzimy obecnie przez proces koncesyjny. Czekamy na przyznanie koncesji na nadawanie w sieciach kablowych.

Co widzowie zobaczą w nowym kanale NOBOX TV ?

Kanał NOBOX TV będzie kanałem poradnikowym. Będziemy emitować programy o tematyce zdrowia, urody, kulinariów, sportu i fitness, ale przygotowujemy też programy pokazujące ciekawych ludzi i ich pasje. Będzie program o metamorfozach który poprowadzi ikona zmian na lepsze - Anna Kalata. Chcemy aby nasze programy rozwijały pasje, pokazywały ciekawe tematy, ale także doradzały w codziennych czynnościach takich jak uprawianie ogródka czy codzienne dbanie o siebie. Przygotowujemy też ciekawy program pod tytułem "Ciastko z dziurką" który poprowadzą dziennikarze Monika Rebelak i Tomek Brzeziński. Do programów zaprosimy celebrytów z którymi porozmawiamy o różnych tematach społecznych przez pryzmat męskiego i damskiego punktu widzenia. Mam nadzieję, że nasza oferta programowa przypadnie do gustu widzom. 

Czy widzowie mogą liczyć, że NOBOX TV pojawi się na satelicie i w jakiej jakości (SD czy HD) a może jako kanał FTA czy też będzie kodowany ?

Przez najbliższy czas planujemy nadawanie jedynie w telewizjach kablowych oraz jako streaming w sieci. Są plany rozszerzenia dystrybucji o nadawanie satelitarne w jakości HD, jednak nie nastąpi to wcześniej niż za rok.  

Czy może nam Pan zdradzić u jakich operatorów będzie dostępny kanał ?

W chwili obecnej jesteśmy na etapie rozmów z operatorami więc jest za wcześnie na podawanie konkretnych firm. Powiem jednak, że na konferencji PIKE gdzie nasz dystrybutor zaprezentował NOBOX TV, zainteresowanie ze strony telewizji kablowych było spore. 

Kiedy jest planowany start kanału i czy będzie kampania reklamowa? 

Start kanału planowany jest na początek 2018r. W chwili obecnej przygotowywany jest start kampanii opartej w dużym stopniu o media społecznościowe. Planujemy też działania cross mediowe. Chcemy aktywnie współpracować z portalami internetowymi, czy rozgłośniami radiowymi. O starcie stacji poinformujemy również wszystkie media branżowe. 

W niedalekiej przyszłości chcemy uruchomić też portal z treściami VOD. Będą to skrócone, przystosowane pod widza internetowego wersje naszych programów. Wokół NOBOX TV chcemy stworzyć aktywną społeczność widzów zgromadzonych przed TV ale również przed ekranami komputerów czy smartfonów. 

Co sądzi Pan o polskich kanałach dla kobiet i czy nie jest ich zbyt dużo oraz, czy Pan jako Prezes nie obawia się zbyt wielkiej konkurencji ?

Oczywiście, że obawiam się konkurencji. Kanałów dla kobiet jest na naszym rynku rzeczywiście sporo. Większość grup medialnych ma taki kanał, lub zamierza mieć w swojej ofercie. Uważam jednak że rynek nie jest jeszcze tak nasycony kanałami poradnikowymi jak np. kanałami muzycznymi. Mam nadzieję że znajdziemy swoje miejsce wśród tego typu kanałów. Naszą mocną stroną jest to, że w 90% zaproponujemy naszym widzom unikalne produkcje własne. Nie kupujemy formatów. Dziś jest taka tendencja, że jeden format można zobaczyć na 4 różnych kanałach. Stacje kupują gotowe produkcje bo tak jest taniej. My stawiamy jednak na własne pomysły i własną produkcję. 

Co chciałby Pan powiedzieć czytelnikom portalu SATinfo24.pl ?

Przede wszystkim chciałbym zachęcić wszystkich czytelników SATinfo24 do oglądania NOBOX TV. Chciałbym też powiedzieć, że telewizja linearna ma się jak narazie dobrze, wciąż ludzie chcą oglądać tradycyjną telewizję. Mimo iż z ostatnich badań wynika, że telewizje VOD zrównają się z telewizją linearną w przeciągu 3 lat to myślę, że wciąż jest ogromna siła w tradycyjnej telewizji.  

Michał Hrebień
Prezes Zarządu
Grupa Nucity sp. z o.o.
właściciela kanału NOBOX TV

 

1 Komentarz

  1. Zapowiada się bardzo ciekawie 😃😁

Dodaj komentarz