Prasa - Ksiązka

Rozmowy z Jerzym Stuhrem i Teresą Lipowską w najnowszym numerze „Opiekuna”

Już w najbliższy czwartek, 30 sierpnia br. na rynku pojawi się kolejny numer kwartalnika „Opiekun” – pisma skierowanego do osób, które na stałe opiekują się bliskimi. W wydaniu znalazły się m.in. informacje o opiece czasowej, prawach chorych i ich opiekunów w szpitalu oraz wskazówki dotyczące pielęgnacji osób obłożnie chorych.
 

Video Player is loading.
Current Time 0:00
Duration 0:00
Loaded: 0%
Stream Type LIVE
Remaining Time 0:00
 
1x
    • Chapters
    • descriptions off, selected
    • subtitles off, selected

       
      Na okładce najnowszego wydania pisma „Opiekun” znalazł się Jerzy Stuhr – aktor i ambasador Stowarzyszenia Unicorn opowiada w wywiadzie o swojej chorobie i o potrzebie pomocy – nie tylko medycznej. Redakcja kwartalnika porozmawiała również z dr. Mariuszem Saganowskim, ordynatorem Oddziału Geriatrycznego Szpitala Wolskiego w Warszawie o tym, jak powinna wyglądać zdrowa starość i w czym może pomóc geriatra, a także z aktorką Teresą Lipowską – o tym, co daje radość życia seniorom. Z najnowszego wydania „Opiekuna” czytelnicy dowiedzą się m.in. gdzie i jak szukać zastępstwa w opiece nad bliskim, na czym polega ergoterapia, jakie objawy daje rak prostaty i jak zapobiegać depresji seniora.
      W wydaniu znalazło się także wiele porad ekspertów: psycholog opowiada o seksualności osób niepełnosprawnych, psycho-onkolożka wyjaśnia, na czym polega terapia simontonowska, a pielęgniarka podpowiada, jak unikać najczęstszych błędów w pielęgnacji skóry osób obłożnie chorych.
      Kwartalnik w cenie 9,99 zł i w objętości 116 stron będzie dostępny na rynku przez trzy miesiące. Aktualne wydanie, roczną prenumeratę lub archiwalne numery pisma „Opiekun” można zamówić za pośrednictwem strony internetowej Kulturalnysklep.pl lub pod numerem telefonu 22 555 44 00.
      Partnerem tytułu jest SENI.
      Wydanie wspiera promocja w radiu (radiostacje Agory), w prasie (czasopisma Agory, „Nasze Zdrowie”, „Senior”), w internecie (serwisy Gazeta.pl), na nośnikach reklamy zewnętrznej (CityInfo) oraz w kinach sieci Helios. Kreację kampanii przygotował dział marketingu czasopism Agory.

      Dodaj komentarz

      Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *