MediaTVPZapowiedzi TV

Rusza 31. „Reklama Dzieciom” – – akcja charytatywna TVP

Telewizja Polska po raz 31. organizuje akcję charytatywną „Reklama Dzieciom”. W pierwszy dzień Świąt Bożego Narodzenia w TVP1, po głównym wydaniu „Wiadomości”, zostanie wyemitowany specjalny blok reklamowy, z którego dochód zostanie przeznaczony na pomoc potrzebującym dzieciom. Sprzedaż czasu reklamowego prowadzi Biuro Reklamy TVP.

 

Telewizja Polska co roku, od trzech dekad, organizuje akcję charytatywną „Reklama Dzieciom”. Dzięki hojności reklamodawców, pomoc trafiła do najbardziej potrzebujących dzieci – podopiecznych stowarzyszeń, fundacji, zespołów szkół specjalnych, specjalnych ośrodków szkolno-wychowawczych, domów dziecka czy szkół z oddziałami integracyjnymi.

Ponad 90 organizacji oraz placówek zostało beneficjentami zeszłorocznej 30. akcji charytatywnej „Reklama Dzieciom”. Dochód z jubileuszowej edycji został przeznaczony m.in. na: wyposażenie sal rehabilitacyjnych, terapeutycznych oraz dydaktycznych, realizację programów terapeutycznych, utworzenie placów zabaw, zakup sprzętu umożliwiającego podniesienie jakości życia dzieci i edukacji młodzieży niepełnosprawnej doposażenie i rozszerzenie oferty edukacyjnej świetlic socjoterapeutycznych i szkolnych, organizację turnusów rehabilitacyjnych, wycieczek dla dzieci i młodzieży z różnymi niepełnosprawnościami oraz dla dzieci i młodzieży z rodzin zagrożonych ubóstwem, dysfunkcyjnych oraz dzieci przebywających w rodzinnych domach dziecka.

Dochód z 31. „Reklamy Dzieciom” podzielony zostanie między instytucje i organizacje, które złożą prawidłowo wypełniony wniosek do 31 grudnia br. i które do akcji zakwalifikuje Komisja ds. darowizn TVP.

26 października Biuro Reklamy TVP rozpoczęło sprzedaż czasu reklamowego. W tym roku charytatywny blok reklamowy będzie wyemitowany ponownie 26 grudnia w TVP1.

Więcej informacji o akcji na reklamadzieciom.tvp.pl

foto. TVP

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *