Prasa - Ksiązka

Rusza kampania profrekwencyjna “Gazety Wyborczej” “Dość. Nadszedł czas wyborów” (wideo)

Z początkiem października br. rozpoczęła się nowa kampania “Gazety Wyborczej”. W internetowych spotach reklamowych zespół dziennika przedstawia problemy dyskryminowanych grup społecznych i zachęca odbiorców do zmiany ich obecnej sytuacji poprzez udział w nadchodzących wyborach parlamentarnych hasłem “Dość. Nadszedł czas wyborów”.

 

 

 

 

Nowa kampania dziennika to cztery krótkie, animowane spoty, poruszające problemy różnych grup społecznych – osób LGBT+, osób z niepełnosprawnościami, kobiet (w tym kobiet w ciąży, które obawiają się o warunki, w jakich będą musiały rodzić) oraz pracowników zarabiających poniżej kompetencji i wyrabiających nadgodziny – na przykładzie ratowników medycznych. O problemach tych wszystkich grup regularnie piszą na swoich łamach “Gazeta Wyborcza” i  Wyborcza.pl.

 

 

– To może być twój sąsiad. Brat. Albo córka. Dyskryminowani. Lekceważeni. Upokarzani. W “Wyborczej” codziennie stajemy po stronie wykluczonych. Mówimy DOŚĆ i przypominamy o tym, namawiając do wzięcia udziału w wyborach 13 października – wyjaśniają twórcy kampanii z zespołu “Gazety Wyborczej”.

 

 

Kreacje i plan kampanii przygotowały działy marketingu i strategii online “Gazety Wyborczej”. Autorką rysunków do animacji jest Joanna Rusinek.

Spoty “Gazety Wyborczej” z hasłem “Dość. Nadszedł czas wyborów” będą emitowane do dnia wyborów, czyli 13 października br., w internecie, m.in. na Facebooku, w sieci Google i na Wyborcza.pl.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *