MediaZapowiedzi TV

Rusza “Tydzień zabawy z Blue” Disney Junior

Już dziś, 19 lutego, rusza „Tydzień zabawy z Blue” – akcja specjalna Disney Junior skierowana do całych rodzin. Każdy, kto weźmie w niej udział, codziennie otrzyma bezpłatnie pomysł na zabawę inspirowaną serią animowaną „Blue”, która w 2020 r. wyróżniona została nagrodą Emmy. W ramach akcji poza instrukcjami i fragmentami video z serii, uczestnicy spodziewać się mogą również wsparcia ekspertki, Małgorzaty Musiał, która wyjaśni, w jaki sposób proponowana zabawa może pomóc w budowaniu rodzinnych więzi.

 

Do „Tygodnia zabawy z Blue” dołączyli już m.in. Paulina Krupińska i Damian Michałowski.

Seria animowana „Blue”którą w polskiej wersji językowej oglądać można na antenie Disney Junior, zdobyła serca rodzin na całym świecie. W 2020 roku została wyróżniona nagrodą Emmy, a wyniki oglądalności biły kolejne rekordy. Dzieje się tak dlatego, że seria przedstawia sytuacje doskonale znane wszystkim rodzicom z codziennego życia. Poza ważnym morałem w każdym odcinku zawarte są też niemal dokładne instrukcje na proste, domowe zabawy z dziećmi. Poza tym, rodzice na całym świecie szczególnie cenią „Blue” za przedstawianie modelu rodziny, w której zarówno mama, jak i tata odgrywają aktywną rolę w wychowaniu swoich dzieci.

Przy okazji premiery drugiego sezonu serii, Disney Junior zaprasza rodziców i dzieci na „Tydzień zabawy z Blue”, którego uczestnicy każdego dnia bezpłatnie otrzymają krótki fragment video z serii „Blue” wraz z instrukcją na przedstawioną w filmiku zabawę. Całość uzupełni podpowiedź Małgorzaty Musiał, pedagog i ekspertki z zakresu budowania rodzinnych relacji, która wytłumaczy, jak dana zabawa może wpłynąć na umacnianie więzi rodzica z dzieckiem.

Disney Junior to przede wszystkim miejsce bezpieczne, które pobudza kreatywność i dostarcza mnóstwo inspiracji zarówno dzieciom, jak i rodzicom. Dlatego „Blue” doskonale wpisuje się w założenia programowe kanału i jest propozycją rozrywki dla całej rodziny. Każdy, kto zobaczy choćby jeden odcinek tej serii zrozumie, na czym polega światowy fenomen tej produkcjimówi Edyta Pytlewska-Mele, VP & General Manager Networks w The Walt Disney Company Central Europe.

Aby dołączyć do „Tygodnia zabawy z Blue” i otrzymywać dzienną porcję inspiracji rodzinnych zabaw, wystarczy wysłać wiadomość do Disney Junior Polska  (na fanpage’u https://www.facebook.com/disneyjuniorplz hasłem „ZABAWA START”Akcja trwa w dniach 19-26 lutego, a uczestnicy mogą w dowolnej chwili dołączyć lub zrezygnować z udziału w zabawie. Tuż po rozpoczęciu akcji, od 22 lutego codziennie od godz. 17.30 na widzów Disney Junior czekają nowe odcinki drugiego sezonu serii „Blue”.

Do „Tygodnia zabawy z Blue” dołączyli już m.in. Paulina Krupińska i Damian Michałowski, którzy na swoich profilach na Instagramie podzielili się relacją z przebiegu zabaw, zaproponowanych w ramach pierwszego dnia wydarzenia.

https://www.instagram.com/p/CLeEXoFBUee/

https://www.instagram.com/p/CLdvhrylXkG/

„Tydzień zabawy z Blue” organizowany jest przez Disney Junior w ramach kontynuacji akcji #oglądamydlazabawy, której pierwsza edycja odbyła się na początku listopada 2020 r. i spotkała się z ogromnym zainteresowaniem ze strony rodziców. Wyniki akcji i jej szeroki, pozytywny odbiór potwierdziły, że dostarczanie inspiracji i pomysłów na zabawy z dziećmi jest potrzebne, a ekranowi bohaterowie potrafią stanowić dla rodziców wyjątkowe wsparcie w tym zakresie.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *