Internet & Gry - Reklama

Ruszył technologiczny wideocast redakcji Benchmark.pl i Play

Redakcja serwisu Benchmark.pl, we współpracy z firmą Play, wystartowały z projektem „Historie Jutra”. Za nami pierwszy odcinek wideocastu, prowadzonego przez redaktora i pasjonata nowych technologii – Przemysława Jankowskiego oraz znaną z twórczości internetowej popularyzatorkę wiedzy – Kasię Gandor.

 

Nowy wideocast to połączenie dawki merytorycznej wiedzy z rozrywką. Nie brakuje w nim zarówno twardych danych, jak i historii z życia. W pierwszym odcinku prowadzący poruszyli temat relacji w dobie rozwoju technologicznego, a w kolejnych na widzów czeka m.in. tematyka biohackingu i technologii ubieralnych, omówienie roli współczesnej telewizji czy porównanie przodujących oprogramowań na urządzenia mobilne.

– Jestem bardzo szczęśliwy, że możemy naszym czytelnikom, a teraz także słuchaczom i widzom, przedstawić nowy format. Prowadzący „Historie Jutra” to duet, który gwarantuje nie tylko pigułkę wiedzy, ale także masę uśmiechu – mówi Marcin Haber, szef redakcji technologicznych WP.

Projekt wspierają działania promocyjne, obejmujące kampanię w kinach, rozgłośniach radiowych oraz na nośnikach zewnętrznych. Za przygotowanie kampanii promocyjnej  odpowiada dział marketingu Wirtualnej Polski.

 Videocast “Historie Jutra” to projekt zainicjowany przez redakcję Benchmark, który jest odpowiedzią na potrzeby użytkowników, pragnących zgłębiać wiedzę związaną z przyszłością technologii i innowacji. Z myślą o najwyższej jakości produkcji, na potrzeby wideocastu stworzono specjalne studio, które umożliwia jego realizację na najwyższym poziomie, gwarantując nowoczesną i dynamiczną oprawę wizualną. Odcinki będą szeroko promowane we wszystkich kanałach grupy WP, na YouTube i w social mediach – mówi Magda Rumocka, Content Marketing Manager.

– Play jest liderem i ekspertem rynku telekomunikacyjnego, dostarczającym usługi klientom indywidualnym i firmom. Wiemy, jak istotna jest technologia, która towarzyszy nam na co dzień, zapewnia komunikację i dostęp do informacji oraz umożliwia pracę, naukę czy rozrywkę. To nieodzowny element naszego życia, dlatego o tym rozmawiamy, dzielimy się wiedzą i inspirujemy z myślą o naszych klientach – mówi Aleksandra Głowala, Menedżerka ds. Komunikacji Digital, koordynująca projekt po stronie Play.

W produkcję zaangażowani są:

  • Renata Balana, menadżerka ds. zarządzania relacjami biznesowymi,
  • Karolina Zielonka, business ownerka serwisów WP,
  • Adrianna Siedlecka, senior account managerka,
  • Klaudia Chojnacka, Project Manager Branded Content Video,
  • Paulina Voytsekhovskyy, senior project managerka,
  • Aleksandra Płatek, strateżka kontentu ds. mediów społecznościowych,
  • Marcin Haber, szef redakcji technologie,
  • Krzysztof Girgiel, head of sport i motoryzacja,
  • Michał Mańkowski, senior media strategy manager,
  • Radosław Budzik, zespół produkcji wydawnictwa,
  • Mateusz Ziułkowski, główny producent,
  • Maciej Sokołowski, zastępca dyrektora wideo,
  • Michał Małecki, kierownik marketingu B2C.

Pierwszy odcinek dostępny jest na kanale YouTube serwisu Benchmark.pl: https://www.youtube.com/watch?v=PKaMbaVdi58, gdzie pojawią się również kolejne wideocasty z tej serii.

foto,źródło. Wirtualna Polska

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *