Ruszyła kampania "Najpiękniejsze melodie. Włącz Radio Pogoda"

W poniedziałek, 14 maja br. rozpoczęła się nowa kampania promocyjna Radia Pogoda, obejmująca 5 lokalizacji – Gdańsk, Kraków, Opole, Poznań oraz Aglomerację Śląską. Kreacje reklamowe z hasłem „Najpiękniejsze melodie. Włącz Radio Pogoda” można zobaczyć na nośnikach reklamy zewnętrznej, a także w „Gazecie Wyborczej” i jej dodatkach.
 

 
Radio Pogoda rozpoczęło działania promocyjne, które mają zachęcić kolejne osoby do słuchania najpiękniejszych melodii emitowanych na antenie stacji. Wszystkim odbiorcom rozgłośnia proponuje piosenki sprzed lat – ponadczasową muzyczną klasykę, a także programy pozwalające poczuć dawny klimat i przywołać najpiękniejsze wspomnienia. Dzięki Radiu Pogoda – jego prowadzącym i ich gościom słuchacze dowiadują się np., jak powstały wielkie przeboje Haliny Kunickiej, gdzie komponował Zbigniew Wodecki, kto popija herbatkę z porcelanowych filiżanek u Marii Koterbskiej i wielu innych ciekawostek.
Kreacje kampanii pod hasłem „Najpiękniejsze melodie. Włącz Radio Pogoda” przygotowało studio Timecode, a media zaplanował dział promocji Grupy Radiowej Agory.
Działania wspiera autopromocja na antenie stacji i na jej stronie internetowej Radiopogoda.pl.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *