MediaPolsat BOXZapowiedzi TV

Ruszyła kampania reklamowa Telewizji Polsat!

Kampania promująca wiosenną ramówkę Polsatu i TV 4 obejmuje programy, które ciesza się niesłabnącą popularnością i sympatią widzów: Twoja Twarz Brzmi Znajomo. Najlepsi!”, „Nasz Nowy Dom”, „Dancing with the Stars. Taniec z Gwiazdami”, „Ninja Warrior Polska”, „Love Island. Wyspa Miłości”, a także seriale: „Przyjaciółki” oraz – nowość na antenie – “Bracia” . Kampania wystartowała 26.02.2024 r. i obejmuje działania: out of home, prasę, radio, online oraz w social media. Za zakup mediów odpowiada dom mediowy iProspect.

 

Za kreację graficzną kampanii odpowiada agencja Freundschaft. W produkcji materiałów graficznych wykorzystano sztuczną inteligencję. Szczególnym przykładem jest projekt stworzony do programu „Ninja Warrior Polska”, który w całości został przygotowany przez AI. Pozostałe kreacje programów i seriali wykorzystują elementy stworzone przy użyciu sztucznej inteligencji.

Zdjęcia do sesji wykonali cenieni fotografowie: Marlena Bielińska („Twoja Twarz Brzmi Znajomo. Najlepsi”), Filip Zwierzchowski („Nasz Nowy Dom”, „Przyjaciółki”), Zuza Krajewska („Dancing with the Stars. Taniec z Gwiazdami”, „Love Island. Wyspa Miłości”), Szymon Szcześniak („Bracia”).

foto. Telewizja Polsat

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *