Radio

Ruszyła “Radiowa Mapa Polski” od I Love Radio

Porozumienie I Love Radio oddaje do użytku nowe narzędzie – „Radiową Mapę Polski”, czyli interaktywny schemat struktury polskiego rynku radiowego. Mapa dostępna jest zarówno w wersji elektronicznej, jako PDF do ściągnięcia ze strony jak i papierowej.

 

„Radiowa Mapa Polski” to łatwe w użyciu narzędzie, dające możliwość błyskawicznego sprawdzenia budowy rynku radiowego w Polsce – m.in. podział na grupy medialne, należące do nich rozgłośnie, zasięg konkretnych stacji, ich format muzyczny oraz target.

„Mamy nadzieję, że mapa okaże się użytecznym narzędziem w codziennej pracy reklamodawców, marketerów czy domów mediowych” – mówi Bartosz Kańtoch, project manager I Love Radio.  „Radiowa Mapa Polski” dostępna jest na stronie www.ILoveRadio.pl/RadioMapa.

„Radiowa Mapa Polski” przygotowana przez I Love Radio to jednak nie tylko narzędzie on-line. Całość została przygotowana też w postaci drukowanej oraz w formacie pliku PDF do ściągnięcia ze strony.

I Love Radio to wspólna akcja pięciu największych grup radiowych: Grupy Eurozet, Grupy Radiowej Agory, Grupy RMF, Grupy ZPR Media i Polskiego Radia, której celem jest popularyzacja radia w Polsce jako efektywnego medium reklamowego poprzez działania promocyjne, edukacyjne i badawcze. główną osią działań jest serwis internetowy z wiedzą o radiu oraz akcje wizerunkowe.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *