Telekomunikacja - Telefony - Promocje

Salony T-Mobile pozostają otwarte z zachowaniem zasad bezpieczeństwa

Wraz z nadejściem wiosny w T‑Mobile powiało świeżością. Operator przygotował dla klientów wiele atrakcyjnych ofert – urządzenia w elastycznych ratach, nowe taryfy 5G czy podwojone gigabajty. Ale to nie wszystko – aby umożliwić klientom sprawną obsługę otwarte pozostają salony T‑Mobile w galeriach handlowych, które działają z zachowaniem wszystkich zasad bezpieczeństwa.

 

W T-Mobile na pierwszym miejscu stawiamy klientów i ich potrzeby, dlatego nieustannie się rozwijamy i przygotowujemy jedne z najlepszych na rynku ofert. Aby uczynić wiosnę jeszcze lepszą, przygotowaliśmy zupełnie nowe propozycje, m.in. nowe taryfy 5G i urządzenia w elastycznych ratach. Ponadto wprowadziliśmy dla użytkowników T‑Mobile na kartę pakiet „Bez limitu XL” z dostępem do sieci 5G oraz usługą Supernet Video HD. Wystartowaliśmy też z ofertą subskrypcyjną Heyah 01, dzięki której można mieć nielimitowane SMS-y, MMS-y i paczkę 20 GB za symboliczną złotówkę.

Nasze sklepy są dla Was otwarte

Zgodnie z obowiązującymi obostrzeniami, sklepy telekomunikacyjne w galeriach i centrach handlowych, m.in. salony T‑Mobile, mogą prowadzić działalność. Wyjątkiem są tzw. „wyspy” handlowe, które zostały zamknięte. W trosce o zdrowie naszych pracowników i klientów wprowadziliśmy wszelkie możliwe formy ochrony, żeby mogli czuć się bezpiecznie. Nasze sklepy są codziennie dezynfekowane, a także zostały wyposażone w automatyczne bezdotykowe podajniki płynu antybakteryjnego. Wszyscy pracownicy noszą atestowane maseczki, aby zapewnić klientom komfortową obsługę. Ponadto, aby ułatwić swobodną rozmowę w bliskiej odległości, zainstalowane zostały osłony z plexi. W każdym naszym salonie przypominamy też o obowiązujących zasadach poprzez specjalnie przygotowane naklejki i taśmy określające odległość pomiędzy znajdującymi się w sklepie osobami.

Listę aktualnie otwartych sklepów można sprawdzić tutaj: https://www.t-mobile.pl/c/mapa-salonow.

Jesteśmy dla Ciebie także online

Dla tych, którzy preferują kontakt przez telefon lub online, mamy oczywiście odpowiednie rozwiązania. Nasi konsultanci pozostają do dyspozycji pod numerami telefonów 602 900 000 lub (22) 413 69 96 (dla klientów indywidualnych) oraz 604 604 604 (dla klientów firmowych). Jesteśmy dostępni także na Facebooku, Whatsappie i w naszej aplikacji „Mój T‑Mobile”.

Informacje o wszystkich nowych ofertach znajdują się na stronie: www.t-mobile.pl.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *