MediaTVN Warner Bros. Discovery Polska

SAR i TVN Media po raz ósmy z cyklem #OpinieJuroraEffie

Już po raz ósmy Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR wraz z TVN Media – Sponsorem Strategicznym Konkursu i Gali Effie Awards Poland – realizują cykl #opiniejuroraeffie. Tegoroczna współpraca jest wyjątkowa, ponieważ Effie Awards Poland obchodzi swoje okrągłe 25 urodziny a TVN Media był przy konkursie od samego początku. W ramach tegorocznej edycji projektu 120 jurorów Effie – ekspertów w dziedzinie marketingu i efektywnego budowania strategii komunikacji marek – podzieliło się swoimi spostrzeżeniami na temat najbardziej aktualnych i istotnych dla branży zagadnień.

 

Wyniki tegorocznej ankiety przeprowadzonej wśród jurorów Effie wraz z komentarzami przewodniczących grup jurorskich będą publikowane w ciągu kolejnych 13 tygodni poprzedzających galę rozdania nagród konkursu Effie Awards 2024, która odbędzie się już 5 listopada. Tegoroczną edycję cyklu #opiniejuroraeffie rozpoczyna publikacja dotycząca analizy potrzeb widza, które decydują o wyborze treści na platformie streamingowej.

„Cieszy nas, że cykl #opiniejuroraeffie to inicjatywa, która już na stałe wpisała się w świadomości branży mediowej jako unikatowa baza wiedzy na temat głównych zagadnień i trendów związanych z efektywnością współczesnej komunikacji marketingowej. Naszym celem jest być zawsze blisko potrzeb naszych Klientów, a jedną z nich jest trzymanie ręki na pulsie w dynamicznie zmieniającej się rzeczywistości. Wyczucie rynku, zrozumienie odbiorcy i wyzwań marketingowych to klucz do efektywności. Platforma #opiniejuroraeffie, dając świeże spojrzenie na trendy i opinie branży, wzmacnia ją w poszukiwaniu skutecznych metod dotarcia do odbiorców” – powiedziała Joanna Poniatowska, Head of B2B Communication Strategy TVN Warner Bros. Discovery.

„Branża komunikacji marketingowej nieustannie staje przed wyzwaniami wynikającymi nie tylko z postępu technologicznego i nowych narzędzi, ale również z dynamicznie zmieniającej się sytuacji społecznej i gospodarczej w Polsce oraz na świecie. Od 25 lat współpracując z TVN Media, obserwujemy, jak rynek reaguje na te zmiany i staramy się być na bieżąco z nowymi trendami. Od ośmiu lat prowadzimy wspólny cykl #opiniejuroraeffie, który odpowiada na najważniejsze pytania nurtujące naszą branżę. O wyjątkowości cyklu decyduje udział ekspertów z Jury Effie Awards Poland, reprezentujących wszystkie obszary komunikacji marketingowej i mediów. Po każdej gali prezentujemy nagrodzone złotem kampanie i innowacyjne rozwiązania biznesowe, stanowiące nie tylko przykład skutecznych działań, ale także inspirację do odważnych strategii marketingowych. Zaczynając od 7 sierpnia, zachęcamy do śledzenia cotygodniowych publikacji z cyklu #opiniejuroraeffie” – powiedziała Wioleta Kowalczyk-Żelek, Senior Project Manager SAR Effie Poland.

Publikacje w ramach #opiniejuroraeffie są udostępniane na platformie wiedzy i inspiracji tv.tvnmedia.pl oraz na stronie awards.effie.pl.

Zachęcamy do zapoznania się z publikacjami z zeszłorocznej edycji cyklu.

 Link do części 1
• Link do części 2
• Link do części 3
• Link do części 4
• Link do części 5
• Link do części 6
• Link do części 7
• Link do części 8
• Link do części 9
• Link do części 10
• Link do części 11
• Link do części 12
• Link do części 13 

foto,źródlo. TVN Warner Bros. Discovery Polska

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *