SECO/WARWICK w chmurze Microsoft

SECO/WARWICK, światowy lider rynku rozwiązań do obróbki cieplnej metali, cyfrowo i w chmurze, czyli z rozwiązaniem Microsoft Dynamics 365 for Finance and Operations w modelu chmury. W celu zapewnienia organizacji możliwie najwyższego poziomu bezpieczeństwa i wydajności zarząd firmy zdecydował się na wdrożenie rozwiązania Microsoft.
 
Kontynuując rozwój technologii do obróbki cieplnej oraz zdając sobie sprawę z konieczności inwestowania w nowoczesne technologie, aby móc skutecznie konkurować, a także wyznaczać trendy na rynku, zarząd spółki zdecydował się na zmianę rozwiązań wspomagających zarządzanie i obsługę głównych procesów biznesowych. Jednym z kluczowych celów wdrożenia Microsoft Dynamics 365 jest wykorzystanie owoców cyfrowej transformacji do maksymalizacji zysków przedsiębiorstwa. Na czele listy priorytetów stoją także; standaryzacja produktów oraz całkowita eliminacja papierowych dokumentów i zwrot w kierunku przedsiębiorstwa prawdziwie cyfrowego.
Wdrożenie rozwiązania Dynamics 365 obejmie na początek blisko 500 pracowników, którzy realizują działania firmy w obszarze finansów, zarządzania kosztami, zarządzania łańcuchem dostaw, transportem, projektowaniem i produkcją, sprzedażą, magazynami oraz zarządzania serwisem. Projekt zakłada również modernizację, konsolidację i przeniesienie do chmury rozwiązania CRM, z którego korzysta obecnie blisko 200 użytkowników.
„Nowoczesne technologie są fundamentem czwartej rewolucji przemysłowej, w której bierzemy aktywny udział. Są one niezbędne dla aktywnego konkurowania na rynku, tworzenia nowej oferty dla klientów czy optymalizacji działalności operacyjnej. Odpowiednio wczesna adaptacja trendów pozwala wyznaczać kierunek, w którym powinna podążać branża” podkreśla Bartosz Klinowski, Członek Zarządu SECO/WARWICK S.A.
Oprócz wdrożenia systemu Dynamics 365, SECO/WARWICK planuje także wykorzystanie technologii machine learning w celu przewidywania i zapobiegania potencjalnym awariom rozwiązań oraz używanych maszyn i urządzeń. Co więcej, praca serwisantów odbywać się będzie przy wykorzystaniu okularów rozszerzonej rzeczywistości SECO/LENS, opartych na technologii HoloLens, zwiększających komfort i efektywność prac. Jednocześnie, dzięki wykorzystaniu platformy Microsoft Azure IoT, wszystkie parametry pracy urządzeń produkcyjnych oraz produktów instalowanych u klientów będą stale monitorowane.
„Przemysł dostrzega już korzyści wynikające z wdrażania najnowocześniejszych rozwiązań IT. Integracja systemów do zarządzania klasy ERP z rozwiązaniami Internetu Rzeczy czy rozszerzoną rzeczywistością to kierunek, w którym zmierza rewolucja przemysłowa, a firmy, decydujące się już teraz się na to rozwiązanie, wyznaczają kierunek dla cyfrowej transformacji całego sektora”mówi Przemysław Szuder, Członek Zarządu, Microsoft.
Szczególne wymagania projektu wdrożenia spowodowały, że zarząd SECO/WARWICK poświęcił dużą uwagę wyborowi firmy, która poprowadzi wdrożenie w grupie. Celem było znalezienie podmiotu, który będzie posiadał doświadczenie w realizacji dużych międzynarodowych wdrożeń z wykorzystaniem najnowszych dostępnych technologii. Wdrożenie Microsoft Dynamics 365 w SECO/WARWICK wymagało partnera technologicznego, będącego w stanie nie tylko przeprowadzić implementację rozwiązania, ale także zintegrować je z innymi technologiami w ekosystemie Microsoft.
„Projekt wymagał dużego zespołu wdrożeniowego posiadającego doświadczenie biznesowe gwarantujące pomoc w reorganizacji procesów biznesowych przedsiębiorstwa. Specjalistów, którzy rozumieją ten rynek. Zarząd SECO/WARWICK poszukiwał partnera, który zagwarantuje możliwie najwyższy poziom bezpieczeństwa projektu” mówi Michał Tekiela, CEO, firmy ANEGIS, partnera Microsoft.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *