Serwis Huawei wydłuża bezpłatną usługę door-to-door do końca maja

Użytkownicy urządzeń Huawei, którzy chcą naprawić swój sprzęt, mogą skorzystać z bezpłatnej usługi door-to-door, która teraz zostaje wydłużona do 31 maja. Do 15 czerwca zostaje również przedłużona gwarancja na smartfony, tablety, laptopy, smartwatche i routery Huawei. Wydłużony okres gwarancyjny zostanie automatycznie przypisany do urządzeń, których gwarancja pierwotnie miała skończyć się między 15 marca a 14 czerwca.

 

 

 

Usługa door-to-door, która została przedłużona do 31 maja, dotyczy urządzeń objętych gwarancją i umożliwia zamówienie kuriera na dowolny adres w celu przekazania urządzenia do naprawy. Naprawione urządzenie wróci do właściciela tą samą drogą zdezynfekowane.

Zamówienie na usługę door-to-door można złożyć:

– na stronie internetowej Huawei Wsparcie: https://consumer.huawei.com/pl/support/postal-repair/

– z poziomu aplikacji Huawei Wsparcie, dostępnej na smartfonach marki

– kontaktując się z infolinią Huawei: https://consumer.huawei.com/pl/contact-us/

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *