Internet & Gry - Reklama

Serwisy sportowe WP najchętniej odwiedzanymi podczas EURO 2020

Podczas trwania Euro 2020, serwisy sportowe Grupy Wirtualna Polska odwiedziła rekordowa liczba użytkowników. Informacje prosto z mistrzostw dotarły do blisko 10 mln miłośników sportu. Serwis WP SportoweFakty zanotował w tym czasie 8,79 mln realnych użytkowników i był niezmiennie portalem pierwszego wyboru polskich kibiców.

 

Specjalnie przygotowana sportowa propozycja WP spotkała się z ogromnym zainteresowaniem kibiców piłki nożnej. Mistrzostwa EURO 2020 były relacjonowane w serwisie WP SportoweFakty i w sportowej części o2.pl. Na Stronie Głównej WP działał też specjalny moduł. O zmaganiach piłkarzy można było posłuchać w Open FM, a mecze oglądać za pośrednictwem aplikacji WP Pilot. Ponadto Mateusz Skwierawski i Dariusz Tuzimek prowadzili specjalny program „Prosto z Mistrzostw”, w którym na żywo łączyli się z miastami-gospodarzami EURO 2020.

 

 

– Zależało nam, by podczas turnieju użytkownicy dostali jak najbardziej zróżnicowaną ofertę kontentową. Dlatego każdy mógł znaleźć u nas coś dla siebie – od dokładnych, specjalistycznych analiz taktycznych, przez newsy, wywiady, korespondencje z miast Euro, po “luźny”, lifestylowy kontent. Bardzo cieszymy się, że serwis WP SportoweFakty pozostaje sportowym portalem pierwszego wyboru polskich kibiców – mówi Paweł Kapusta, redaktor naczelny WP SportoweFakty i wicenaczelny Wirtualnej Polski.

W pracach przy przygotowaniu materiałów z EURO 2020 zaangażowanych było ponad 100 osób – dziennikarzy, producentów wideo, reporterów i wydawców z Wirtualnej Polski.

– Pod względem produktowym i biznesowym EURO 2020 było ogromnym przedsięwzięciem w całej Wirtualnej Polsce. Nasza propozycja dotarcia do użytkownika szerzej niż tylko w obrębie Strony Głównej oraz serwisu WP Sportowe Fakty okazała się być strzałem w dziesiątkę – komentuje Michał Chabas, Head of Sport w Wirtualnej Polsce.

Blisko 10 mln realnych użytkowników w ciągu jednego miesiąca to rekordowy wynik w kategorii SPORT w polskim internecie.

– Oczywiście istotny jest też aspekt biznesowy. Podsumowując wyniki finansowe, widzimy, że obecność na więcej niż 2 platformach komunikacji zostało docenione przez naszych reklamodawców. Ta formuła świetnie się sprawdziła, nie zwalniamy tempa i przygotowujemy się do równie kompleksowej obsługi Igrzysk Olimpijskich w Tokio! – dodaje.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *