Radio

Sieć MOVIads partnerem reklamowym Eurozetu

Spółka AUDIOads, brand sieci Multichannel Programmatic – MOVIads oraz Grupa Eurozet podpisały umowę partnerską o wyłącznej współpracy reklamowej w zakresie realizacji kampanii digital audio. Obejmuje ona wyłączność na ofertę reklam „digital audio programmatic” we wszystkich playerach radiowych należących do portfolio Grupy Eurozet: Radiozet.pl, Antyradio.pl, Chillizet.pl oraz Meloradio.pl.

 

Zawarta umowa partnerska to istotny krok w rozwoju oferty AUDIOads. Wyłączność obejmuje reklamy w streamingu programu radiowego, podcastach, jak również kanałach muzycznych. Oferowana przez AUDIOads przestrzeń reklamowa jest monetyzowana w ramach współpracy na płaszczyźnie audio z Polsat Media Digital Audio.

Eurozet to obecnie jeden z dwudziestu największych wydawców internetowych w Polsce. W sierpniu br. uplasował się na 15. pozycji zestawienia PBI/Gemius. Jego serwisy internetowe generują miesięczny zasięg prawie 36% i odwiedza je blisko 10 mln realnych użytkowników*. Niezmiennie od 2017 roku pozostaje liderem wśród stron internetowych grup radiowych.

W ramach współpracy partnerskiej z Eurozet zarówno klienci grupy MOVIads, jak i Polsat Media Digital Audio będą mogli odczuć wymierne korzyści w postaci powiększenia zasięgu swoich kampanii oraz zwiększenia możliwości dotarcia do precyzyjnie określonych grup odbiorców. – mówi Magdalena Stępińska-Ponganis, Digital Audio Supervisor w AUDIOads.

Rosnąca popularność treści audio online wymaga profesjonalizacji ich sprzedaży. Unikatowy produkt reklamowy stworzony przez sieć AUDIOads sprawił, że staliśmy się naturalnymi partnerami, którzy czerpią ze współpracy obopólne korzyści. Eurozet dostarcza wysokiej jakości produkt i jego odbiorców, a AUDIOads zapewnia monetyzację oferowanych przez nas treści. Liczymy ma długotrwałą i owocną współpracę. – podkreśla Tomasz Sofuł, dyrektor działu online Grupy Eurozet.

MOVIads, której częścią jest AUDIOads jest pierwszą całkowicie niezależną siecią reklamy Multichannel Programmatic TV. Realizuje kampanie Audio-Video Cross Channel na wszystkich ekranach i nośnikach niezależnie od platformy i technologii. Specjalizuje się w planowaniu, zakupie oraz kompleksowym przygotowaniu kampanii reklamowych Video oraz Audio. Integruje je we wszystkich kanałach, optymalizuje pod kątem efektywności oraz zdefiniowanych przez klientów KPI. MOVIads jest właścicielem brandu PERFOads. Oficjalna strona MOVIads: https://moviads.pl/; oficjalna strona AUDIOads: https://audioads.pl/

* Źródło: Gemius/PBI, VIII 2020

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *