MediaPlatforma Canal+/ Canal+ PolskaZapowiedzi TV

Sierpniowe premiery w Canal+ Domo

W sierpniu CANAL+ Domo zaprasza widzów na nowy sezon programu „Ucieczka na wieś 20” oraz „Komfort po Australijsku 3”.

 

UCIECZKA NA WIEŚ 20

Kolejny sezon uwielbianej przez widzów serii. Nowi bohaterowie, sympatyczni prowadzący i sielskie krajobrazy.

Bohaterami serii są niezmiennie Brytyjczycy, którzy postanowili przeprowadzić się na wieś. Prowadzący pomagają im znaleźć wymarzony dom prezentując im trzy nieruchomości, które wpasowują się w ich potrzeby.

Seria pokazuje niezwykłe piękno, różnorodność i spokój brytyjskiej prowincji. Malownicze krajobrazy Anglii, Walii i Szkocji, doskonale zachowane stare miasteczka i wsie, zadbane domy liczące sobie nawet po kilkaset lat, wypieszczone ogrody, sielska atmosfera i szacunek dla tradycji.

EMISJA: OD 16 SIERPNIA, OD PON.-PT. GODZ. 18:00

KOMFORT PO AUSTRALIJSKU 3

Dalszy ciąg miłej dla oka serii o luksusowych nieruchomościach w Australii.

Michael i Carlene Duffy już po raz trzeci zabierają widzów na wycieczkę po świecie komfortu. Wraz z nimi zajrzymy do najbardziej luksusowych domów w Australii, zbudowanych z fantazją i inwestycyjnym rozmachem.

Bajeczne wille nad oceanem, rozległe, wiejskie posiadłości, minimalistyczne bungalowy i prestiżowe budynki w centrach miast. Zaprojektowane tak, by zapewnić mieszkańcom maksymalną wygodę.

EMISJA: OD 30 SIERPNIA, PON. GODZ. 21:00

 

CANAL+ Domo to kanał tematyczny o projektowaniu przestrzeni, w której żyjesz. Dostarcza mnóstwo inspiracji i praktycznych wskazówek do zmian, prezentuje widzom niesamowite metamorfozy wnętrz, kompleksowe remonty jak i nietuzinkowe pomysły na zagospodarowania ogrodu.

Kanał prezentuje prawdziwe ludzkie historie, podgląda życie zarówno z dala od zgiełku miasta – malownicze krajobrazy, sielską atmosferę i szacunek do tradycji jak i te pełne blichtru – domy gwiazd, luksusowe posiadłości i zdumiewające hotele. Wszystko to sprawia, że stacja przyciąga przed telewizory atrakcyjne grupy widzów, co pokazują wskaźniki dopasowania: AFF 367 (W25-59 C50K+), AFF 354 (W20-59 Edu High), AFF 252 (W20-59 inc. >3500). Ponadto za okres Q2 2021r. kanał odnotował 41% wzrost udziału w komercyjnej grupie kobiet z miast!

DANE: NAM, Q2 2021 vs Q2 2020, AFF vs A16-49, SHR% W16-49 C50K+, 06:00:00-25:59:59.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *