BadaniaMediaTVN Warner Bros. Discovery Polska

„Ślub od Pierwszego Wejrzenia” – znamy decyzje par! Ponad milion widzów odcinka finałowego!

Dziesiąta edycja programu „Ślub od Pierwszego Wejrzenia” dobiegła końca. Emocje związane z decyzjami par sięgnęły zenitu. Widzowie przez wiele tygodni śledzili losy trzech małżeństw. Teraz poznali decyzje par – które postanowiły pozostać w związku, a które zakończyły swoją wspólną drogę. Produkcja zyskała jeszcze większą popularność wśród widzów, osiągając znaczny wzrost w paśmie na tle ubiegłego roku.

 

Video Player is loading.
Current Time 0:00
Duration 0:00
Loaded: 0%
Stream Type LIVE
Remaining Time 0:00
 
1x
    • Chapters
    • descriptions off, selected
    • subtitles off, selected

      W dziesiątej odsłonie programu, w której ekspertkami były Zuzanna Butryn, Julitta Dębska i Hanna Kąkol, widzowie śledzili losy trzech par: Damiana i Agnieszki, Kamila i Joanny oraz Piotra i Agaty. Po zakończeniu sezonu pary ogłosiły swoje decyzje. Kamil i Joanna oraz Piotr i Agata zdecydowali się na rozwód, natomiast Damian i Agnieszka postanowili pozostać w małżeństwie.

      Wzrost oglądalności i udziałów w rynku

      Dziesiąta edycja „Ślubu od Pierwszego Wejrzenia” osiągnęła jeszcze większą popularność wśród widzów. W porównaniu do roku ubiegłego w swoim paśmie, program odnotował wzrost zarówno oglądalności, jak i udziałów w rynku we wszystkich grupach docelowych. Średni udział w rynku (SHR) w 2024 roku wyniósł 8,42%, co stanowi wzrost o 6,58% w porównaniu do 2023 roku, kiedy wynosił on 7,90%.

      Program był liderem w grupach 16-49 udział w rynku wyniósł średnio 12,22%, a dla grupy 20-54 – 11,96%. W październiku wyniki te przekroczyły 14% w najlepszym momencie, co stanowi ogromny sukces produkcji.

      Szczególnym osiągnięciem były odcinki ósmy oraz finałowy. Odcinek ósmy osiągnął SHR wynoszący 10,23%, a odcinek finałowy – SHR 10,05%, przyciągając ponad 1 milion widzów w ogólnej grupie docelowej.

      Dziesiąta edycja „Ślubu od Pierwszego Wejrzenia” potwierdziła silną pozycję programu na rynku telewizyjnym. Wzrost oglądalności oraz wysokie wyniki w kluczowych grupach wiekowych świadczą o rosnącej atrakcyjności produkcji wśród widzów.

      foto,źródło. TVN Warner Bros. Discovery Polska

      Dodaj komentarz

      Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *