Internet & Gry - Reklama

Smaker obchodzi 10 urodziny

Za nami smaczna i zdrowa dekada – Smaker.pl, największy serwis kulinarny w polskim internecie, obchodzi 10 urodziny. Jubileuszowi towarzyszy kampania reklamowa i konkurs dla użytkowników.

 

Należący do Interii Smaker.pl jest serwisem, który towarzyszy w kuchni milionom Polaków. To przepisy, porady, książki kucharskie, materiały wideo, ale przede wszystkim platforma komunikacyjna łącząca wszystkich, których pasją jest gotowanie. Smaker.pl to również popularne aplikacje (Android/iOS): Smaker oraz Smaker – Ciasta i Desery.

Okrągłe rocznice sprzyjają podsumowaniom, więc warto wspomnieć, że:

  • W swojej pierwszej dekadzie Smaker.pl zanotował ponad 360 mln odwiedzin.
  • W ciągu wszystkich wizyt użytkownicy wygenerowali w sumie ponad 1,3 mld odsłon.
  • Użytkownicy serwisu spędzili w Smakerze w sumie ponad 16 mln godzin.
  • Smaker.pl jest liderem w kategorii kuchnia i gotowanie, pierwszym i póki co jedynym serwisem, który przekroczył liczbę 3 milionów użytkowników miesięcznie – we wrześniu 2017 skorzystało 3,7 mln użytkowników, którzy wygenerowali 23,6 mln odsłon, co umocniło jego dominującą pozycję na rynku.

– Dzięki dziesiątkom tysięcy przepisów ze Smakera wiemy, jak stworzyć najsmaczniejszą, najbardziej estetyczną, najbardziej pożywną potrawę, ale w gotowaniu przecież nie tylko o to chodzi. W kuchni omawiane są sprawy rodzinne, podejmowane najważniejsze życiowe decyzje, przy wspólnym przygotowywaniu posiłków zawiązują się najtrwalsze przyjaźnie – mówi Andrzej Potocki, dyrektor Pionu Społeczności w Interii. – Społeczny aspekt gotowania jest istotą Smakera. Serwis rozwija się dynamicznie, choć zmieniają się kulinarne mody i kuchenni celebryci, bo dla nas smaki i kalorie są ważne, ale ważniejsi są ludzie i komunikacja pomiędzy nimi.

Urodzinom Smakera towarzyszy kampania reklamowa, obejmująca telewizję, radio, prasę i online, a także konkurs dla użytkowników serwisu. W konkursie, który potrwa aż do sierpnia 2018 roku można co miesiąc wygrać 1000 złotych i zestawy akcesoriów kuchennych ufundowane przez firmę Ambition.

Według Badania Gemius/PBI we wrześniu br. strony i aplikacje Grupy Interia.pl zanotowały 17,9 mln realnych użytkowników i 1,18 mld odsłon, a sam portal Interia – 12,7 mln użytkowników i 689,3 mln odsłon.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *