Startuje kampania telewizyjna „I love myPhone” (wideo)

Od dziś – 27 listopada – rusza kampania myPhone promująca 3 modele smartfonów oraz podkreślająca instalowany we wszystkich urządzeniach tej marki czysty, bezpieczny i certyfikowany Android. Zabawne ujęcia, bezpośredni język i atmosfera bez nadęcia dodają charakteru marce, za którą dotąd przemawiały głównie argumenty racjonalne.

 

Reklamy przedstawiają smartfony myPhone: Pocket 2, FUN 5 i Prime 2. Podkreślają przewagi konkurencyjne produktów myPhone czyli czysty, bezpieczny i certyfikowanym Android oraz cenę najbardziej atrakcyjną względem specyfikacji produktu.

Skierowana do szerokiego grona odbiorców kampania doczekała się dwóch egzekucji – osobnej dla każdej z płci. Dwa niezależne i równolegle emitowane spoty, wyrywkowo i z przymrużeniem oka ukazują to co w kobiecym oraz męskim świecie najważniejsze. Ponadto, komunikacja bazuje na charakterystycznym wykorzystaniu zaimka osobowego, który jest nierozerwalnie związany z marką poprzez jej nazwę.

– Urządzenia odgrywają w naszym życiu coraz większą rolę, a smartfon stał się nieodłącznym i wręcz osobistym przedmiotem w naszej codzienności – tłumaczy Mirka Bartmańska, Dyrektor Marketingu mPTech Sp. z o.o. – Wiemy, że nasi użytkownicy cenią sobie swoją niezależność, uważnie dobierają produkty pod kątem ich użyteczności. Nie muszą i nie chcą udawać, nie poddają się grze pozorów. Kochają swoje życie, swoich przyjaciół i swoją, może nie do końca idealną, dietę – dodaje Mirka Bartmańska.

Spot emitowany będzie m.in. w kanałach Grupy TVN, Polsat oraz TVP, a także na internetowych platformach VOD. Ponadto film promowany będzie również na serwisach YouTube i Facebook, z dodatkowym wsparciem banerów internetowych. To kolejna tak duża kampania wrocławskiej firmy po kampanii „Wataha” realizowanej dla subbrandu telefonów pancernych HAMMER.Możesz więcej, którą mogliśmy zobaczyć w TV w czerwcu br. oraz po kampanii społecznej “Bo najważniejszy jest głos” z ambasadorem Janem Nowickim – poruszającej ważny aspekt kontaktu z seniorami.

https://youtu.be/xnktcTW5VuE

 

Marka myPhone należy do firmy mPTech – lidera swojej branży w kraju, partnera Google, laureata nagrody European Android Award przyznawanej przez Google za dbanie o dobrą jakość systemu, wspieranie rozwoju platformy oraz ścisłą współpracę z Google przy wdrażaniu własnych produktów.

W 2016 roku firma podpisała z Google porozumienia MADA – Mobile Application Distribution Agreement.

myPhone w swoich smartfonach używa czystego Androida zapewniając największą efektywność systemu. Każde urządzenie podlega certyfikacji Google Mobile Services (GMS) zapewniającej bezpieczeństwo systemu przed złośliwym oprogramowaniem oraz zapewniającą oficjalny dostęp do pełnej funkcjonalności systemu.

5 thoughts on “Startuje kampania telewizyjna „I love myPhone” (wideo)

  • 27 listopada 2017 o 16:33
    Permalink

    najbardziej lubię telefony z czystym andkiem bo najmniej mulą , tu zdecydowany plus dla myPhone

    Odpowiedz
  • 29 listopada 2017 o 13:17
    Permalink

    Pocket 2 jest w sam raz do kieszeni, jak ktoś potrzebuje prostego urządzenia to się sprawdzi, no i cena zdecydowanie zachęca

    Odpowiedz
  • 1 grudnia 2017 o 15:56
    Permalink

    Telefony dobre jak każde inne, tylko tańsze, dlatego dobrze się sprzedają

    Odpowiedz

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *