Sukces „BrzydUli” w TVN7

„BrzydUla” to bez wątpienia to najbardziej oczekiwany telewizyjny comeback dekady. Serial powrócił, a z nim bohaterowie, których ponad 10 lat temu pokochała cała Polska. Ula, Marek, Maciek, Violetta i inni znowu pojawili się na ekranach, by zarażać widzów optymizmem, poprawiać humor i towarzyszyć im w codziennym życiu. Od pamiętnego finału minęło 10 lat, a życie bohaterów serialu bardzo się zmieniło. Ula poświęca się dzieciom, teraz to rodzina jest dla niej najważniejsza i choć czasem tęskni za wirem pracy w F&D, to nie zamieniłaby swojego życia na inne. Co czeka Ulę w nowym sezonie?

 

ądalność „BrzydUli” po dwóch tygodniach emisji również robi wrażenie: 13,0% SHR% i 4,0% AMR% w grupie komercyjnej, co daje stacji prowadzenie w pasmie emisji serialu! Oprócz emisji w TVN7, powtórki „BrzydUli” są emitowane także na antenie TVN w weekendy, gdzie serial odnotowuje wysokie wyniki oglądalności: 9,2% SHR% oraz 1,6% AMR%.

Pasmo „BrzydUli” o 20:00 skutecznie wzmacnia sąsiednie pasma, w których emitowani są Zakochani po uszy oraz Hotel Paradise, dzięki czemu poszerza widownie całej stacji.

Serial odnotowuje także wysokie wyniki oglądalności na platformie Player.pl, od 2 października kiedy został udostępniony jest obok serialu Chyłka-Rewizja najchętniej wybieranym formatem wśród subskrybentów!

TVN7 rod do roku odnotowuje coraz lepsze wyniki oglądalności! W październiku udział w widowni komercyjnej stacji wzrósł o 34% osiągając 4,9% SHR% w całej dobie oraz 5,4% SHR% w pasmie Prime Time (wzrost o 46%), zaś po wprowadzeniu do ramówki „BrzydUli” średni SHR% w grupie A 16-49 wzrósł w całej dobie o 42% (5,3% SHR%) oraz 50% w pasmie Prime Time (5,8% SHR%), co daje Siódemce 5. miejsce na rynku!

 

Dane: NAM, A 16-49, SHR%, AMR%, 05-18.10.2020; GEMIUS STREAM: 02-07.10.2020; SHR%, A 16-49, 01-18.10.2020 vs 01-18.10.2019, 05-18.10.2020 vs 07-20.10.2019

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *