Internet & Gry - ReklamaPrasa - Ksiązka

„Super Express” z największą liczbą wyświetleń na YouTube (wideo)

Kanał „Super Expressu” jest liderem najnowszego rankingu polskich marek prasowych na YouTube. W sierpniu br. odnotował aż 4 226 337 wyświetleń (źródło: Sotrender, YouTube Trends Polska, sierpień 2018), co daje w porównaniu z lipcem wzrost o 13 proc.

 

Filmy udostępnione pod marką „Super Expressu” youtuberzy oglądali w sierpniu łącznie przez 11 000 000 minut, co oznacza, że w ciągu jednego miesiąca spędzili z kanałem 21 lat. Średni czas oglądania materiałów „Super Expressu” wzrósł o 20 proc. w stosunku do lipca i wyniósł w sierpniu 2 min 33 sek.

Do gwiazd kanału „Super Expressu” na YouTube należą: Ewa Wąsikowska-Tomczyńska, Piotr Koźmiński i Przemek Ofiara. Ich produkcje mają po kilkadziesiąt tysięcy wyświetleń i bardzo długi średni czas oglądania. Najlepszym materiałem sierpnia na był wideoblog „Kora – tego o niej nie wiecie” Ewy Wąsikowskiej-Tomczyńskiej, który odnotował ponad 400 000 wyświetleń.

 

 

„Super Express” na YouTube dostępny jest pod adresem: https://www.youtube.com/user/se24tv Subskrybuje go obecnie 49 tysięcy osób. Kanał uzyskał aż 45 tys. ocen pozytywnych.

Do „Super Expressu” należy także „KOstyra SE”, jeden z najpopularniejszych kanałów bokserskich na polskim YouTube. Prowadzi go znany i ceniony komentator boksu Andrzej Kostyra, kierownik działu sportowego „Super Expressu”. Kanał uruchomiony został pod koniec listopada 2017 roku i ma już ponad 44 tysięcy subskrybentów.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *