Internet & Gry - ReklamaPrasa - Ksiązka

„Supermiasta TV” na Wyborcza.pl oraz podsumowanie roku w magazynie „Supermiasta” z „Gazetą Wyborczą”

We wtorek, 15 grudnia 2020 r. wraz z „Gazetą Wyborczą” ukaże się kolejne wydanie magazynu „Supermiasta”, przygotowane w ramach akcji pod tą samą nazwą. W magazynie będzie można przeczytać jak w mijającym roku miasta i regiony radziły sobie z wirusem, z jakimi wyzwaniami przyszło się im mierzyć ale też o strategii na najbliższe lata. Tego samego dnia „Gazeta Wyborcza” zaprasza na spotkanie online „Supermiasta TV”, w którym na żywo podyskutują samorządowcy i redaktorzy dziennika. Program będzie dostępny od godz. 9:30 na Wyborcza.pl oraz na profilu dziennika na Facebooku.

 

W tym wydaniu spotkania z cyklu „Supermiasta TV” zaproszeni goście wraz z dziennikarzami „Gazety Wyborczej” porozmawiają o tym, jak miasta i regiony radzą sobie z koronawirusem, ile kosztuje je lockdown, ale też o tym jakie nowe wyzwania przyniosła pandemia. W trakcie rozmowy poruszony zostanie temat przyszłości m.in. kwestia budżetów samorządów na rok 2021 i strategii na kolejne lata. Nie zabraknie tematów dotyczących polityki – działaniach rządu i masowych protestów na ulicach miast.

Pierwszym gościem wydarzenia onlinebędzie prezydent Wrocławia Jacek Sutryk. W bloku „Głos Samorządów” redaktorzy dziennika porozmawiają z Beatą Moskal-Słaniewską, prezydent Świdnicy, marszałek woj. lubuskiego Elżbietą Anną Polak, Adamem Struzikem, marszałkiem woj. mazowieckiego oraz Dorotą Zmarzlak – wójtem gminy Izabelin. W drugiej części głos zabiorą redaktorzy lokalnych wydań „Gazety Wyborczej”: Paula Skalnicka-Kirpsza (Poznań), oraz Leszek Frelich (Wrocław)., Program poprowadzi Mikołaj Chrzan – zastępca redaktora naczelnego „Gazety Wyborczej”, szef redakcji lokalnych dziennika.

Wydarzenie można oglądać we wtorek, 15 grudnia od godz. 9:30 w serwisie Wyborcza.pl  oraz na facebookowym profilu „Gazety Wyborczej”. Więcej informacji: tutaj.

Natomiast w nowym wydaniu magazynu „Supermiasta” czytelnicy „Gazety Wyborczej” będą mogli przeczytać m.in. o tym, jak miasta radzą sobie z pandemią – w czym okazały się silne, z czym mają problemy, jakie wyciągają z tej walki wnioski. Będzie mowa o wyzwaniach zdalnej edukacji czy o rewolucji cyfrowej w urzędach. W wydaniu ukażą się też materiały poświęcone przyszłorocznym budżetom samorządów – z czego będą musiały zrezygnować, a jakie przedsięwzięcia mimo pandemii zostaną zrealizowane.

„Supermiasta” to tytuł akcji prowadzonej przez „Gazetę Wyborczą” od połowy marca br. W jej ramach odbył się m.in. plebiscyt „Supermiasta”, zorganizowany z okazji 30-lecia pierwszych w historii III RP wyborów do rad gmin. Czytelnicy i internauci oddali w nim ponad 39 tys. głosów, wskazując największe sukcesy swoich miast od 1990 r. Ważną częścią akcji „Supermiasta” są też publikacje pod ukazujące się w dzienniku pod tym samym hasłem. Czytelnicy lokalnych wydań „Gazety Wyborczej” i serwisów lokalnych Wyborcza.pl poznali już dzięki nim m.in. listę ok. 200 miejsc i inicjatyw, które są dumą poszczególnych miejscowości. 22 kwietnia br. ukazał się też pierwszy magazyn pod tytułem „Supermiasta”, przedstawiający dokonania polskiego samorządu. Natomiast we wrześniu br. swoją internetową premierę miało spotkanie wideo pod haslem „Supermiasta TV”.

Akcję „Supermiasta” wspiera autopromocja w wydaniach “Gazety Wyborczej”, na Wyborcza.pl i na profilach redakcji w mediach społecznościowych oraz kampania w stacjach radiowych (Złote Przeboje, Radio Pogoda, Tok FM, Rock Radio).

„Gazeta Wyborcza” jest największym opiniotwórczym dziennikiem w Polsce. To codzienny wybór czytelników, którzy szukają informacji, opinii, analiz i komentarzy, chcą poszerzać swoją wiedzę o świecie, a także poszukują atrakcyjnej rozrywki i praktycznych porad. Treści dziennika dostępne są zarówno w formie papierowej, jak i cyfrowej – w serwisach internetowych Wyborcza.pl, w aplikacji mobilnej oraz w wersji na czytniki. „Gazeta Wyborcza” jest liderem procesu transformacji cyfrowej prasy w Polsce. Na koniec września br. społeczność prenumeratorów cyfrowego wydania „Gazety Wyborczej” przekroczyła 240 tys.   

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *