Prasa - Ksiązka

Szymon Wiechetek odpowiada za promocję MURATORA

Szymon Wiechetek awansował na stanowisko Brand Managera i przeszedł z działu marketingu Wnętrza i Profesjonaliści do działu marketingu Budowa w spółce TIME SA. Odpowiada za planowanie i realizację strategii promocyjnej miesięcznika „Murator”, Numerów Specjalnych, wydań cyfrowych oraz serwisu Murator.pl. Jego zadaniem będzie zwiększenie świadomości na temat rozwiązań online’owych, funkcjonujących pod marką Murator.

 

Video Player is loading.
Current Time 0:00
Duration 0:00
Loaded: 0%
Stream Type LIVE
Remaining Time 0:00
 
1x
    • Chapters
    • descriptions off, selected
    • subtitles off, selected

      Szymon Wiechetek związany jest z Grupą ZPR Media od lutego 2017 roku. Dotychczas pełnił obowiązki specjalisty ds. marketingu i odpowiadał za promocję tytułów wnętrzarskich „M jak Mieszkanie”, „Moje Mieszkanie”, „Dobre Wnętrze”, serwisu Urzadzamy.pl, miesięcznika i serwisu „Architektura-murator” oraz publikacji dla profesjonalistów: „Informator Budowlany” i „Informator Instalacyjny”. Produkty te obsługiwane są przez dział marketingu Wnętrza i Profesjonaliści, którego dyrektorem jest Anna Wróblewska.

      Szymon Wiechetek ukończył studia magisterskie z Logistyki Mediów na Uniwersytecie Warszawskim. Obecnie uczęszcza na studia podyplomowe Salesforce CRM i Marketing Automation realizowane na Akademii Leona Koźmińskiego.

      Dodaj komentarz

      Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *