T‑Mobile drugi kwartał z rzędu liderem w przenoszalności numerów
Celem T‑Mobile na 2017 rok było poprawa komunikacji z klientami, usprawnienie obsługi klienta oraz zaoferowanie im nowych, wysokiej jakości usług w najlepszej sieci. Podjęte działania zostały wyraźnie zauważone przez klientów co potwierdzają wyniki przenoszalności numerów w czwartym kwartale.
Druga połowa 2017 roku to przede wszystkim oferta Supernet Video, niezwykle popularna usługa mobilnego Internetu domowego (FMS) bez limitu danych oraz nowa komunikacja i intensywna rozbudowa sieci sprzedaży i obsługi klienta. Podjęte działania zostały zauważone przez klientów, którzy postanowili dołączyć do T‑Mobile.
Pierwszy pozytywny efekt widoczny był w wynikach MNP za trzeci kwartał 2017 roku kiedy to po raz pierwszy T‑Mobile mógł się pochwalić nie tylko pozytywnym wynikiem MNP, ale najlepszym wynikiem spośród wszystkich operatorów infrastrukturalnych. W czwartym kwartale nie tylko udało się potwierdzić odwrócenie trendu, ale jeszcze poprawić wynik efektem czego jest pozytywny bilans MNP również w całym roku.
To bardzo pozytywny i trwały efekt szeregu zmian, jakie wprowadziliśmy w ostatnich miesiącach i potwierdzenie słuszności obranego kierunku. – powiedział Andreas Maierhofer, CEO T‑Mobile Polska
W czwartym kwartale 2017 roku T‑Mobile osiągnął najlepszy wyniki MNP ze wszystkich operatorów obecnych na rynku – zarówno infrastrukturalnych, jak i wirtualnych. Według danych Urzędu Komunikacji Elektronicznej od października do końca grudnia bilans przenośności operatora wyniósł 22,7 tysiąca numerów. Zgodnie z raportem UKE, w czwartym kwartale ubiegłego roku do T‑Mobile przeniesiono ponad 133,1 tysięcy numerów, jednocześnie oddając do innych sieci zaledwie 110,4 tysiąca. Oznacza to, że T‑Mobile zajął drugą pozycję pod względem klientów pozyskanych i jednocześnie najskuteczniej ze wszystkich zatrzymał obecnych użytkowników.
To drugi z rzędu tak dobry rezultat MNP – w trzecim kwartale T‑Mobile zanotował wynik netto 10.232 numerów, co okazało się być najlepszym rezultatem spośród wiodących operatorów telekomunikacyjnych, a jednocześnie oddał najmniej numerów z całej czwórki.
To co udało nam się uzyskać w 2017 roku jest znakomitym podbudową w dalszym dążeniu do jak najwyższej satysfakcji klientów z obsługi, oferty i jakości usług. Jestem przekonany, że w obecnym roku klienci otrzymają od nas jeszcze więcej argumentów, żeby ich pierwszym wyborem był właśnie T‑Mobile. Wszystkim tym, którzy już wybrali T‑Mobile chciałbym podziękować za zaufanie. Obiecuję, że dalej będziemy się rozwijać, aby dostarczać niezawodne usługi i najlepsze doświadczenia w korzystaniu z usług. – podsumował Andreas Maierhofer