T‑Mobile na kartę – wakacyjna kampania reklamowa i tysiące gigabajtów do rozdania (wideo)
T‑Mobile w najnowszej kampanii reklamowej przekonuje, że na korzystających z jego oferty na kartę, nie tylko w wakacje, czeka „prawdziwa sielana”! Nielimitowane połączenia, SMS-y i aż 10 GB w standardzie, bez dodatkowych warunków. Ale w wakacje każdy Gigabajt jest na wagę złota, dlatego Operator rozda nawet 2500 paczek Internetu w konkursie dla klientów.
Wakacyjna kampania reklamowa T‑Mobile na kartę to pochwała luzu, wolności, braku ograniczeń i kreatywności. Taki też jest spot reklamowy, który, operując nieoczywistymi i z pozoru abstrakcyjnymi zestawieniami, zachęca do spojrzenia na otoczenie z innej perspektywy do przełamania konwenansów i sztywnych norm. Łatwo jest „odpalić emocje” gdy ma się ofertę bez ściemy w „najlepszej sieci”.
Zabawa w tworzenie niecodziennych, zestawień, którą podejmuje T‑Mobile w kampanii, to dobry sposób na szybkie zdobycie dodatkowego pakietu danych, który zwykle w wakacje jest bardzo pożądany.
Dlatego Operator zaprasza swoich klientów do wspólnej wakacyjnej rozrywki, która polegać będzie na kreatywnym łączeniu obrazków, słów, pojęć i kontekstów. Bądźcie czujni bo już w sierpniu na Facebooku, Twitterze i Instagramie T‑Mobile można będzie zdobyć jeden z blisko 2500 promocyjnych pakietów Internetu. Aktywności konkursowe będą pojawiać się regularnie aż do końca sierpnia, szczegóły znaleźć będzie można w kanałach social media Operatora.
Najnowsza kampania obejmuje także działania w kanałach digital, OOH, kinach i POS. Za kreację i produkcję spotów odpowiedzialna jest agencja Bridge2Fun. Planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Starcom Mediavest Group (SMG), a działania reklamowe w Internecie wspiera Liquid Thread. Kampanię w mediach społecznościowych prowadzić będzie Agencja Warszawa, zaś materiały BTL opracowała agencja ARC Worldwide.