Telewizja WP nr 1 na MUX8, przyciąga najwięcej widzów

Zgodnie z danymi Nielsen Audience Measurement w pierwszym półroczu 2018 Telewizja WP jest liderem wśród stacji nadających na MUX8. Dynamika wzrostu w grupie komercyjnej wyniosła aż 236%. Telewizja WP ramówkę promuje nowym hasłem: „tyle do zobaczenia”.

 

 

Spośród kanałów ósmego multipleksu w pierwszym półroczu 2018 roku widzowie najchętniej wybierali Telewizję WP. Z wynikiem 0,37% w grupie komercyjnej all 16-49, stacja zajęła 41. miejsce w rankingu wszystkich dostępnych w Polsce stacji. Jest to wzrost o 236% w porównaniu do pierwszego półrocza 2017 roku. Pozostałe stacje z MUX8, w grupie komercyjnej znalazły się na pozycjach 44 (Metro), 47 (Zoom TV) oraz 54 (Nowa TV). Pozycję lidera Telewizja WP zajęła również w grupie wszystkich widzów all 4+ (0,39%), grupie widzów telewizji naziemnej all 4+ DTT (0,60%) oraz grupie widzów sieci kablowych all 4+ (0,57%).

W Telewizji WP budujemy odważną ramówkę i często poruszamy tematy pomijane przez większe stacje. Świetne wyniki oglądalności to dla nas znak, że idziemy w dobrym kierunku. W naszym studio powstaje również coraz więcej treści, które są chętnie oglądane online, w serwisach WP, jak i w telewizjimówi Barbara Bilińska, dyrektor programowa Telewizji WP.

Najpopularniejszymi programami w pierwszym półroczu były Megafabryki, Ucho Prezesa, Kabaret na żądanie, Mistrzowie Kabaretu oraz Pokochaj lub Sprzedaj. Ramówka budowana jest wokół nowego hasła stacji „tyle do zobaczenia”. Telewizja WP oferuje m.in.: kabaretowe szlagiery, programy dokumentalne, pasma filmowe oraz popularne wśród widzów programy o domach, renowacjach i luksusowych rezydencjach.

Telewizja WP nadaje od grudnia 2016 roku. Dostępna jest jako telewizja naziemna na ósmym multipleksie (MUX8), na platformie NC+ (kanał 170) oraz w najlepszych sieciach kablowych: UPC (kanał 158/116), Vectra (175/194), Multimedia (38), Netia (30), Inea (28), Toya (17) oraz wiele innych.

Zobacz także

Możliwość dodawania komentarzy nie jest dostępna.