„The Voice Senior” – liderem programów rozrywkowych, program „Żona dla Polaka” wygrywa z konkurencją
Prawie 1,7 mln widzów obejrzało w momencie najwyższej oglądalności sobotni odcinek programu TVP2 „The Voice Senior”. W niedzielę ponad 1,1 mln osób obejrzało w TVP1 drugi odcinek reality show „Żona dla Polaka”. Oba programy były bezkonkurencyjne w swoich pasmach. Widzowie w weekend licznie oglądali również programy informacyjne: „19:30” i „Teleexpress”. TVP1 była pierwszym wyborem wśród wszystkich anten przez cały weekend, ze średnim udziałem na poziomie 6,8%. Według Nielsen Media aż 7 programów Telewizji Polskiej znalazło się w TOP10 programów weekendu.
Rośnie widownia szóstej edycji programu „The Voice Senior”. Drugi odcinek muzycznego talent show Dwójki w sobotni wieczór, 11 stycznia obejrzało ponad 1,5 mln widzów, a udział wyniósł 13%. Program znalazł się na pozycji lidera w weekendowym rankingu wszystkich programów rozrywkowych dostępnych na rynku. „The Voice Senior” był także liderem pasma i znalazł się na wysokiej pozycji w TOP 10 najliczniej oglądanych programów weekendu.
W niedzielny wieczór losy uczestników programu TVP1 „Żona dla Polaka” śledziło 1,1 mln widzów, co przełożyło się na 8,4% udziału. Tytuł okazał się bezkonkurencyjny w swoim paśmie.
W TOP10 najliczniej oglądanych programów weekendu w Telewizji Polskiej na pierwszym miejscu znalazło się wydanie „19:30”, które w niedzielę, 12 stycznia w TVP1, TVP Info i TVP Polonia oglądało prawie 1,9 mln widzów, przy łącznych udziałach na poziomie 14,3%.
Wysoko wśród programów weekendu znalazł się także piątkowy „Teleexpress”, który w TVP1, TVP Info i TVP Polonia uzyskał widownię na poziomie prawie 2 mln osób (łączny udział 20,7%). Średnia oglądalność „Teleexpressu” przez cały weekend wyniosła 1,9 mln widzów (udział 18,9%).
Dane: Nielsen Media
foto, źródło. TVP