Internet & Gry - Reklama

Tomasz Korniejew dyrektorem wydawniczym Gazeta.pl

Gazeta.pl ma ambicję, by wychodzić poza utarte schematy i dostarczać użytkownikom interesujące i angażujące treści. Od połowy ubiegłego roku w portalu jego serwisach zachodzą zmiany organizacyjne, mające na celu usprawnienie pracy zespołuWraz z początkiem nowego roku, po dwóch latach pracy jako dyrektor Moto.pl, Tomasz Korniejew awansował w strukturach Gazeta.pl na stanowisko dyrektora wydawniczego. Redaktorem naczelnym Moto.pl został Filip Trusz. 

 

Tomasz Korniejew jest związany z Gazeta.pl od ponad 4 lat. Do niedawna pełnił rolę dyrektora i redaktora naczelnego serwisu Moto.pl. Od stycznia br. jako dyrektor wydawniczy Gazeta.pl czuwa nad biznesowym rozwojem serwisu Moto.pl oraz nowo utworzonego obszaru Biznes, w ramach którego będzie m.in. nadzorował rozwój nowych serwisów internetowych.  

– Tomasz Korniejew w roli dyrektora wydawniczego jest pierwszym i zarazem najlepszym kontaktem dla naszego zespołu i partnerów zewnętrznych, planujących interesujące inicjatywy oraz współpracę z Gazeta.pl – mówi Małgorzata Blada, p.o. dyrektorki pionu Gazeta.pl. – Jesteśmy przekonani, że zmiany wprowadzone w strukturze portalu pozwolą nam tworzyć jeszcze bardziej innowacyjne formaty oraz treści wychodzące naprzeciw oczekiwaniom zarówno naszych czytelników, jak i partnerów biznesowych. Tomasz Korniejew pozostaje też twarzą ważnego dla nas segmentu motoryzacyjnego dodaje. 

W związku z awansem Tomasza Korniejewa redaktorem naczelnym Moto.pl został Filip Trusz, dotychczasowy zastępca szefa redakcji Moto.pl ds. treści. Do jego obowiązków należy teraz m.in. dbanie o rozwój contentowy i zasięgowy Moto.pl 

To nie koniec zmian w obszarze motoryzacyjnym portalu Gazeta.plW styczniu br. utworzony został także dział rozwoju biznesu, którym jako managerka kieruje Katarzyna Łapińskawcześniej project managerka redakcji Moto.plDo jej nowych obowiązków należy m.in.  wspieranie dyrektora wydawniczego w budowaniu strategii rozwoju Moto.pl i nowych serwisów, realizacja akcji specjalnych i partnerstw serwisua także  we współpracy z działami rozwoju produktu isprzedaży  rozwój oferty reklamowej w sektorze motoryzacyjnym. 

– Zmiany strukturalne w Moto.pl pozwolą nam jeszcze efektywniej działać w nowych rolach – mówi Tomasz Korniejew, dyrektor wydawniczy. – Filip Trusz niejednokrotnie udowodnił, że potrafi budować zasięg i dobrze wyczuwa potrzeby czytelników Moto.pla Katarzyna Łapińska świetnie sprawdziła się w roli osoby tworzącej nowe produkty dla branży motoryzacyjnej i zarządzającej przebiegiem plebiscytu The Best of Moto. Jestem przekonany, że ich awanse to pozytywna zmiana dla Moto.pl i całego portalu Gazeta.pl. 

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *