MediaZapowiedzi TV

„Tradycyjnie pyszne!” w WP

Rusza program kulinarny Natalii Paździor. „Tradycyjnie pyszne!” przygotowuje WP brand studio we współpracy z marką Wawel. Format dołącza kilkunastu innych produkcji dedykowanych.

 

14 letnia zwyciężczyni 1. edycji programu MasterChef Junior poprowadzi własny program kulinarny. W pierwszej serii powstały 4 odcinki. WP w ramach współpracy z marką Wawel zaprezentuje je na Stronie Głównej WP, w serwisie WP Kuchnia, a także w Telewizji WP. Emisja pierwszego odcinka już 13 marca w Telewizji WP o godz. 9:00, a na Stronie Głównej WP o godz. 10:00. Drugą część serii zaplanowano na jesień br.

Nastoletnia prowadząca udowodni, że gotować może każdy. Przekonała się o tym na własnej skórze, spędzając z babcią i mamą niezliczone godziny w domowej kuchni. To właśnie one zaraziły Natalię miłością do gotowania. Teraz postara się tę wiedzę przekazać swoim widzom, niezależnie od wieku. „Lubię się czasem porządzić w kuchni. Te rządy są pełne smaku, aromatów i szaleństwa!” – podsumowuje.

– Video kulinarne jest niezwykle angażujące, pobudza zmysły i wyobraźnię. Produkcja tego rodzaju formatu, przy współpracy z klientem, to czysta przyjemność. Jestem przekonana, że widzowie Wirtualnej Polski pokochają przepisy Natalii mówi Małgorzata Rudzińska, producent kreatywny w WP brand studio.

Program produkuje WP brand studio na zlecenie marki Wawel. Zespół WP odpowiada również za dystrybucję i działania reklamowe. To kolejny format dedykowany, który przygotowuje Wirtualna Polska. W lutym ruszył cykl webinarów realizowanych we współpracy z mBankiem. Za zakup mediów odpowiada dom mediowy Mindshare. Program jest skierowany do prowadzących małe firmy. Eksperci z zakresu prawa, podatków, księgowości i zmian urzędowych udzielają praktycznych porad oraz wyjaśniają nawet najbardziej skomplikowane kwestie. Program powstaje w studiu Wirtualnej Polski. Prowadzi go Sebastian Ogórek, zastępca redaktora naczelnego serwisu money.pl. Następny webinar zaplanowano na środę, 24 kwietnia o 18:30.

WP brand studio realizuje programy, w których klienci mają możliwość lokowania marek. W 2019 wyprodukowało już 25 komercyjnych odcinków w ramach różnych formatów. – Od ponad dwóch lat realizujemy kompleksowe kampanie wideo. Od kreacji, produkcji i emisji, po pełną strategię content marketingową, w której wykorzystujemy wszystkie narzędzia i formaty reklamowe WP. Zauważamy również rosnące zainteresowanie video non-standardmówi Aleksandra Pietrzyk-Zawadzka, dyrektor ds. branded content video w WP brand studio.

WP brand studio to wewnętrzna agencja content marketingowa Wirtualnej Polski. Wspiera marketerów w realizacji ich strategii komunikacji, w oparciu o content marketing, reklamę natywną oraz influencer marketing. Specjalizuje się w rozwiązaniach bazujących na unikatowych treściach i formatach reklamowych. W stałej ofercie WP brand studio znajduje się kilkanaście formatów wideo, należą do nich m.in. WP kontra Auto, Urlop tacierzyński, WP_Express i WPodróży.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *