MediaTVN Warner Bros. Discovery PolskaZapowiedzi TV

TVN Grupa Discovery dziękuje swoim widzom!

Sześć Telekamer Tele Tygodnia 2021, sukces Playera oraz świetne wyniki programów i kanałów od startu wiosennej ramówki – to bilans ostatnich tygodni w TVN Grupa Discovery.

 

TVN Grupa Discovery od kilku lat konsekwentnie zwiększa swoje inwestycje w kontent oraz rozwój cyfrowy. Ostatnie wyniki niezbicie dowodzą, że obrana strategia budowana wokół zmieniających się potrzeb i oczekiwań widzów przynosi doskonałe rezultaty.

Tegoroczny plebiscyt Telekamery „Tele Tygodnia” (Wydawnictwo Bauer) potwierdził niedoścignioną pozycję, siłę i popularność produkcji TVN Grupa Discovery. Związani z nadawcą prowadzący, aktorzy i produkcje TVN otrzymały aż sześć statuetek. Triumfy święcili Piotr Kraśko (w kategorii Prezenter informacji), Bartek Jędrzejak (Prezenter pogody), Przemek Kossakowski (Osobowość telewizyjna), Małgorzata Socha (Aktorka), Maciej Stuhr (Aktor) oraz serial “BrzydUla 2” (Najlepszy serial).

Wyniki plebiscytu zbiegły się w czasie z publikacją badania Mediapanel, zgodnie z którym w lutym Player awansował na pierwsze miejsce wśród witryn VoD wyprzedzając globalnych gigantów streamingowych. Serwis TVN Grupa Discovery odwiedziło w lutym 6,7 mln internautów, dzięki czemu uzyskał 23,1% zasięgu i aż 74% więcej użytkowników niż w styczniu.

„Dziękujemy widzom i internautom, bo nagrody przyznawane ich głosami są najcenniejsze, najlepiej świadczą o sile oddziaływania naszych produkcji i to niezależnie od tego, kiedy, gdzie, na jakiej platformie i urządzeniu są przez nich oglądane. Doskonałym tego przykładem jest nagrodzona „BrzydUla 2”, która jest hitem zarówno na Siódemce, jak i w Playerze i od lat ma grono zagorzałych, wiernych fanów, które cały czas rośnie.” powiedział Edward Miszczak, dyrektor programowy TVN.

„Historie, które opowiadamy, ich bohaterowie, ale i prowadzący jak nikt inny potrafią trafić do serc i umysłów widzów. W newsach, telewizji śniadaniowej, serialach i wszystkich innych programach pracują dziś dla nas najlepsi, niezwykłe talenty, wyraziste osobowości telewizyjne. Wszystkim nagrodzonym gratulujemy statuetek, ale przede wszystkim uwagi i docenienia ze strony widzów.”dodał.

Początek sezonu wiosennego przyniósł też doskonałe wyniki oglądalności. Świetnymi rezultatami może pochwalić się „Dzień Dobry TVN”. Program od początku roku utrzymuje pozycję lidera w grupie komercyjnej wśród programów śniadaniowych. W lutym odcinki śledziło średnio 237 tysięcy osób, co dało 12,26% udziału w rynku. Widownia programu wzrosła o 36% w stosunku do tego samego okresu w ubiegłym roku.

„Fakty” są nadal najchętniej oglądanym programem newsowym w polskiej telewizji. W lutym 2021 roku oglądało je średnio 3,33 mln widzów, co zapewniło TVN i TVN24BIS łącznie 23,44% udziału w rynku telewizyjnym i oglądalność wyższą w porównaniu do ubiegłego roku. W poniedziałek, 8 marca, TVN24 jako jedyna polska telewizja wyemitowała ekskluzywny wywiad ikony amerykańskiego dziennikarstwa Oprah Winfrey z Meghan Markle i Księciem Harrym, Księżną i Księciem Sussex. Półtoragodzinny odcinek specjalny zgromadził przed telewizorami średnio 1,33 mln widzów, dając tym samym TVN24 pozycję wicelidera rynku w paśmie emisji.

Siódemka na stałe weszła do grona BIG5, tj. największych i najchętniej oglądanych stacji telewizyjnych w Polsce i regularnie umacnia swoją pozycję w tej grupie. 9 marca odnotowała rekordową oglądalność – udział w rynku w grupie komercyjnej (16-49) wyniósł 7,20%, dając tym samym Siódemce trzecie miejsce wśród wszystkich kanałów. To najlepszy dzienny wynik w historii stacji.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *