BadaniaMediaNC+TVN Discovery Polska

TVN po raz kolejny liderem rynku telewizyjnego

W okresie ramówki wiosennej TVN utrzymał pozycję lidera rynku w najatrakcyjniejszych dla reklamodawców grupach docelowych. Antena główna była najchętniej oglądaną telewizją wśród widowni 16-49 i jako jedyna ze stacji BIG4 zwiększyła udział w rynku w porównaniu z wiosną 2016.

Przewaga TVN nad konkurencją była jeszcze większa w porach największej oglądalności telewizji (w paśmie prime time w godz. 18:00-23:00). Udział w rynku w tym czasie wyniósł aż 15,5%. Na sukces wiosennej ramówki TVN wpłynęły przede wszystkim wyniki oglądalności wszystkich TOP FORMATÓW TVN. Programy emitowane po 20, tj. „Na Wspólnej”, „Milionerzy”, „Druga szansa”, „Żony Hollywood”, „Agent-Gwiazdy”, „Kuba Wojewódzki”, „Belle Epoque”, „Kuchenne rewolucje” czy „Masterchef Junior” w grupie kobiet z większych miast (k16-49, m.50t+) uzyskały udział w rynku znacznie przekraczający 20%.

Widzowie najbardziej cenią sobie także programy newsowe TVN. „Fakty TVN” zdecydowanie wyprzedziły programy informacyjne w innych stacjach.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *