BadaniaMediaTVN Warner Bros. Discovery Polska

TVN Turbo z rewelacyjnym udziałem 1,95% w 2017 roku

To był mocny rok dla kanału TVN Turbo, tworzonego przez pasjonatów i dla pasjonatów. Jego siłą napędową jest motoryzacja, ale oferta programowa stacji opiera się także na szeregu innych męskich zainteresowań. Starannie dobrana ramówka sprawiła, że udział kanału w 2017 roku wyniósł 1,95% SHR, dzięki czemu stacja wzrosła o 22% vs. rok 2016, w grupie męskiej z wyższymi dochodami (M 16-49 3500+). Również w męskiej grupie z miast (M 16-49 100k+) widoczny jest wzrost na poziomie niemal 9%, który wygenerował 1,7% SHR w tym samym okresie.

Ponadto, tylko w grudniu 2017 roku stację TVN Turbo wybrało ponad 9,6 mln widzów! Wśród najchętniej oglądanych przez mężczyzn formatów w grudniu znalazły się m.in. „K2 Kierowców Dwóch” – 2,7% SHR, „Garaż marzeń” – 2,3% SHR, „Najlepsze samochody lat 80.” – 2,2% SHR, „Automaniak” – 2,1% SHR oraz „Niezwykłe Transporty” – 2,1% SHR.

Przez całą zimę Marcin Orzepiński oraz Kacper Jeneralski zapraszają na premierowe odcinki jedynego programu informacyjnego poświęconego motoryzacji – „Raport Turbo” „Raport Końcowy”.  Widzowie dowiedzą się z niego m.in. o zmianach w przepisach ruchu drogowego, nowinkach technologicznych z całego świata, relacjach z najważniejszych wydarzeń motoryzacyjnych z kraju i zagranicy – rajdów, targów, zlotów, premier samochodowych. „Raport Turbo” to codzienna porcja najświeższych informacji dla każdego mężczyzny, a „Raport Końcowy” podsumuje najciekawsze informacje z całego tygodnia.

Emisja: „Raport Turbo”: poniedziałek – piątek 18:00; „Raport Końcowy”: niedziela 8:15

Dane: NAM, Q4 2017 vs Q4 2016, XII 2017, 6:00-25:59, SHR%; COV A4+, Reach&Frequency

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *