BadaniaMediaTVN Discovery Polska

TVN Warner Bros. Discovery liderem rynku we wrześniu

TVN Warner Bros. Discovery kolejny miesiąc z rzędu potwierdziła swoją pozycję lidera rynku medialnego. We wrześniu portfolio kanałów nadawcy osiągnęło udział w widowni na poziomie 25%. W analizowanym okresie kanał TVN zajął pierwsze miejsce na podium zestawienia Big5, z udziałem w rynku na poziomie 9,8% w grupie 16-49 – był to najlepszy w tym roku miesiąc dla tej stacji pod względem wyników oglądalności. Kanały tematyczne TVN Warner Bros. Discovery osiągnęły w minionym miesiącu wysokie udziały w widowni – TVN24 był najchętniej oglądanym kanałem informacyjnym zarówno w grupie widzów 4+ (SHR: 5,9%), jak i 16-49 (SHR: 3,5%). Zarówno TVN24, jaki i TVN24 BiS mają za sobą najlepszy wrzesień w swojej historii pod względem oglądalności w obu grupach demograficznych.

 

TVN WARNER BROS. DISCOVERY Z NAJLEPSZYMI WYNIKAMI OGLĄDALNOŚCI WE WRZEŚNIU

W minionym miesiącu TVN Warner Bros. Discovery zdobył udział w widowni na poziomie 23,9% w grupie komercyjnej i został kolejny miesiąc z rzędu liderem rynku. Stacja TVN uplasowała się na pierwszym miejscu w zestawieniu oglądalności kanałów należących do Big5 z wynikiem 8,2% SHR. Zestawienie tradycyjnie największych kanałów telewizyjnych w Polsce zamyka TVN7 z udziałem w widowni na poziomie 3,9%.

 

 

Najchętniej oglądanym programem w minionym miesiącu na kanale TVN w obu grupach widzów były Fakty – wydanie z 18 września przyciągnęło przed ekrany niemal 2,7 mln osób. Drugą najczęściej wybieraną pozycją z wrześniowej ramówki stacji byli Milionerzy – odcinek z dnia 29 września, w którym padło pytanie za pół miliona złotych, obejrzało ponad 1,7 mln widzów. Niesłabnącą popularnością cieszy się także Mam Talent!, który był trzecim najchętniej oglądanym programem minionego miesiąca – odcinek wyemitowany 17 września obejrzało ponad 1,6 mln osób.

TVN WARNER BROS. DISCOVERY Z NAJLEPSZYMI WYNIKAMI WŚRÓD KANAŁÓW INFORMACYJNYCH

TVN24 był najchętniej oglądanym kanałem informacyjnym w Polsce we wrześniu 2022 roku – i trzecią najchętniej oglądaną stacją w portfolio nadawcy. Stacja uzyskała w ubiegłym miesiącu SHR na poziomie 5,9% w grupie 4+ oraz 3,5% w widowni komercyjnej, w której udział wzrósł o 18% w porównaniu z analogicznym okresem poprzedniego roku. Dwa kanały newsowe nadawcy – TVN24 i TVN24 BiS – osiągnęły wspólnie 6,5% udział w grupie wszystkich widzów. Do najchętniej oglądanych programów stacji TVN24 należały w minionym miesiącu Czarno na białym, Kawa na ławę oraz Kropka nad i.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *