MediaTVN Discovery Polska

TVN Warner Bros. Discovery wzmacnia pozycję kobiet w organizacji

TVN Warner Bros. Discovery aktywnie podejmuje działania, aby głos kobiet i ich przekonania wybrzmiewały w organizacji głośniej. Niemal 45% osób zatrudnionych w TVN Warner Bros. Discovery stanowią kobiety. Firma od lat stawia na wsparcie i rozwój kompetencji managerskich, oferując szeroki wachlarz szkoleń podnoszących umiejętności zarządzania inkluzywnego skierowanych również do kobiet.

 

ROLA KOBIET W TVN WARNER BROS. DISCOVERY

W organizacjach równa partycypacja kobiet i mężczyzn w podejmowaniu decyzji nie tylko biznesowych, ale również społecznych – ze względu na jasny wpływ firm na społeczności, w ramach których funkcjonuje firma – jest kluczowa. Silna reprezentacja kobiet na każdym szczeblu biznesu w TVN Warner Bros. Discovery wspiera wyrównywanie szans, podejmowanie decyzji uwzględniających interesy wszystkich grup i członków zespołu organizacji, ich równe traktowanie oraz maksymalne wykorzystanie ich talentu i potencjału.

TVN Warner Bros. Discovery przewodzi Kasia Kieli na stanowisku President & Managing Director Warner Bros. Discovery w Polsce oraz CEO TVN. W zarządzie TVN Warner Bros. Discovery znajdują się Dorota Żurkowska, która jest odpowiedzialna za krajową i międzynarodową dystrybucję portfolio kanałów i produktów, rozwój współpracy z partnerami w Polsce i za granicą oraz pełni funkcję szefowej Eurosportu oraz Dominika Stępińska-Duch, szefowa pionu prawnego TVN, odpowiedzialna za sprawy prawne, bezpieczeństwo informacji oraz compliance. Kobiety w organizacji stoją również na czele pionów biznesu, takich jak People&Culture, który zarządzany jest przez Agnieszkę Maciejewską.

„Nie da się przecenić kobiecych “role models” w organizacjach. Łatwiej jest pomyśleć o sobie w roli kierowniczej, zacząć podejmować wyzwania zawodowe, aktywnie zgłaszać się do pracy nad interesującymi projektami, jeśli w firmie kobiety są widoczne i zajmują wyższe stanowiska. Co ważne, jest też do kogo zwrócić się z prośbą o radę. W Warner Bros. Discovery wypracowaliśmy kulturę, która sprzyja inkluzywności i polityce równych szans, co jest naszą ogromną dumą” podkreśla Agnieszka Maciejewska, VP People & Culture w TVN Warner Bros. Discovery.

Kobiety pełnią także rolę szefowych kanałów w TVN Warner Bros. Discovery. Na czele kanału TVN stoi Lidia Kazen; TVN7 i TVN Fabuła – Katarzyna Mazurkiewicz; TVN Style – Monika Pieczyńska-Modrzejewska; TTV – Joanna Sołdra; Metro, Discovery Channel, Food Network i Travel Channel – Dorota Eberhardt, która jako Content Strategy Director, jest jednocześnie odpowiedzialna za strategię kontentową wszystkich kanałów rozrywkowych. Redaktorką naczelną TVN24 BiS jest Katarzyna Ramotowska, a zastępczynią redaktora naczelnego TVN24 – Brygida Grysiak.

RÓWNE SZANSE – WSPARCIE W UWALNIANIU OSOBISTEGO POTENCJAŁU KOBIET

Codzienne obserwowanie wielu przykładów kobiet w TVN Warner Bros. Discovery, które z sukcesem zarządzają swoimi zespołami i obszarami biznesowymi sprawia, że kobiety w organizacji mają poczucie sprawczości, możliwości rozwoju i stale chcą się doskonalić. Stąd w ramach działalności grupy pracowniczej Warner Bros. Discovery Women’s Network wiosną 2022 roku zainicjowano powstanie programu rozwojowego „Leading Women” – realizowany jest on we współpracy z Fundacją Liderek Biznesu, z którą firma współpracuje już od kilku lat.

„Światowe badania od lat pokazują, że obecność kobiet na stanowiskach decyzyjnych nie tylko pozytywnie wpływa na wyniki finansowe firm, ale również na wzrost ich konkurencyjności. Wspieranie ich rozwoju jest wpisane w strategię naszej firmy od wielu lat. Cieszę się, że w TVN Warner Bros. Discovery w ramach szerokiej oferty rozwojowej, kobiety mają tak wiele możliwości i odważnie sięgają po marzenia. Jako odpowiedzialny pracodawca chcemy tworzyć takie miejsce pracy, w którym każdy będzie czuł się dobrze a chęć nauki i rozwoju zawsze będzie wspierana i wzmacniana”dodaje Agnieszka Maciejewska.

Program ten skierowany jest do kobiet w TVN Warner Bros. Discovery, które nie pełnią jeszcze ról menadżerskich, ale chciałby rozwijać kompetencje zarządcze, aby móc kierować projektami czy zespołami w przyszłości. „Leading Women” wspiera kobiety w osiąganiu ich celów zawodowych poprzez świadomą pracę w interesujących je obszarach, potwierdzanie talentów przy wsparciu narzędzia diagnostycznego, zdobywanie kompetencji i wiedzy istotnych z punktu widzenia lidera, a także budowanie w oparciu o tę wiedzę swojej indywidualnej ścieżki kariery w TVN Warner Bros. Discovery. Program ma również przygotowywać kobiety w organizacji do pełnienia ról liderskich w nowej, wymagającej rzeczywistości biznesowej.

W trwającej obecnie drugiej edycji programu „Leading Women” bierze udział 20 kobiet, a w pilotażowej edycji projektu rozwojowego, który zakończył się w czerwcu 2022 roku, swoje kompetencje doskonaliło 19 uczestniczek. W ramach programu każda kobieta uczestniczy w cyklu 6 całodniowych spotkań obejmujących łącznie 36 godzin szkoleń, podzielonych na 6 modułów. Wszystkie uczestniczki dokonują indywidualnej analizy behawioralnej w ramach badania Extended DISC, które pokazuje indywidualne predyspozycje, obszary rozwojowe, a także naturalne style zachowania i komunikacji. W ramach szkolenia kobiety odbywają także sesję coachingową 1:1 z trenerką programu.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *