BadaniaMediaTVN Warner Bros. Discovery Polska

TVN24, “Fakty” TVN i tvn24.pl najpopularniejsze w grudniu 2022r.

Stacja informacyjna TVN24, należąca do globalnego koncernu medialnego Warner Bros. Discovery, była najpopularniejszą stacją informacyjną w grudniu 2022 roku w grupie ogólnej – wynika z danych Nielsen TV Audience Measurement. “Fakty” TVN pozostają natomiast najchętniej oglądanym programem informacyjnym. Pozycję lidera wśród portali stacji telewizyjnych utrzymuje w kolejnym miesiącu także tvn24.pl.

 

Telewizja TVN24 w grudniu 2022 r. była najchętniej oglądanym kanałem informacyjnym w kraju, osiągając 4,98 proc. udziału w widowni w grupie ogólnej (widzowie powyżej 4. roku życia). Za stacją TVN24 znalazły się TVP Info (4,31 proc.) i Polsat News (1,69 proc.).

TVN24 była również liderem w najważniejszej dla reklamodawców kategorii wiekowej 16-49 lat (grupa komercyjna). Udział w rynku wyniósł 2,64 proc. Kolejne były TVP Info (1,59 proc.) oraz Polsat News (1,19 proc.).

Przy czym zasięg techniczny dla stacji na koniec listopada 2022 roku wynosił w przypadku TVN24 68,1 proc., dla TVP Info – 99,3 proc., a Polsat News – 67,0 proc.

 

 

“Fakty” TVN liderem w grudniu 2022 roku

“Fakty” TVN w grudniu 2022 roku ponownie znalazły się na pozycji lidera wśród głównych serwisów informacyjnych. Średni dzienny udział rynkowy “Faktów” wyniósł 22,1 proc. w kategorii ogólnej 4+.

Wynik ten obejmuje zarówno TVN, TVN24 BiS, jak i oglądanie tego samego dnia z przesunięciem czasowym (VOSDAL).

Na drugim miejscu znalazły się “Wiadomości” TVP (TVP1 i TVP Info) z wynikiem 20,0 proc. Zestawienie zamykają “Wydarzenia” Polsatu (Polsat, Polsat News, Wydarzenia24) z wynikiem 15,1 proc.

W grupie komercyjnej 16-49 lat “Fakty” TVN w grudniu 2022 r. osiągnęły 20,7 proc. udziału w rynku przy 16,3 proc. udziału “Wydarzeń” Polsatu oraz 12,7 proc. “Wiadomości” TVP.

 

 

Średnio w grudniu 2022 r. “Fakty” TVN na wszystkich antenach miały niemal 3 miliony widzów – 2,897 mln w grupie 4+. “Wiadomości” TVP z wynikiem 2,648 mln oglądających zajęły drugie miejsce w zestawieniu. “Wydarzenia” Polsatu gromadziły przed telewizorami 1,941 mln.

Najpopularniejszy serwis internetowy stacji informacyjnych

Z danych Gemius PBI/Mediapanel za grudzień 2022 roku wynika, że portal tvn24.pl odwiedziło w tym miesiącu 10 009 008 realnych użytkowników. Był to zdecydowanie najlepszy wynik wśród portali stacji informacyjnych.

Na drugim miejscu znalazł się portal polsatnews.pl – 5 503 464 realnych użytkowników, a na trzecim tvp.info – 2 982 744 realnych użytkowników.

 

 

Stacje informacyjne w całym 2022 roku

Telewizja TVN24 w całym 2022 roku była najchętniej oglądanym kanałem informacyjnym w kraju – osiągnęła 5,63 proc. udziału w widowni w grupie ogólnej (widzowie powyżej 4. roku życia). Za stacją TVN24 znalazły się TVP Info (5,14 proc.) i Polsat News (1,97 proc.).

TVN24 była również liderem w najważniejszej dla reklamodawców kategorii wiekowej 16-49 lat (grupa komercyjna). Udział w rynku wyniósł 3,53 proc. Kolejne były TVP Info (2,35 proc.) oraz Polsat News (1,61 proc.).

Przy czym zasięg techniczny dla stacji na koniec listopada 2022 roku wynosił w przypadku TVN24 68,1 proc., dla TVP Info – 99,3 proc., a dla Polsat News – 67,0 proc.

Serwisy informacyjne w 2022 roku

“Fakty” TVN w całym 2022 roku były liderem wśród głównych serwisów informacyjnych. Średni dzienny udział rynkowy “Faktów” wyniósł 22,6 proc. w kategorii ogólnej 4+.

Wynik ten obejmuje zarówno TVN, TVN24 BiS, jak i oglądanie tego samego dnia z przesunięciem czasowym (VOSDAL).

Na drugim miejscu znalazły się “Wiadomości” TVP (TVP1 i TVP Info) z wynikiem 20,6 proc. Zestawienie zamykają “Wydarzenia” Polsatu (Polsat, Polsat News, Wydarzenia24) z wynikiem 15,6 proc.

W grupie komercyjnej 16-49 lat “Fakty” TVN w całym 2022 r. osiągnęły 22,0 proc. udziału w rynku przy 17,0 proc. udziału “Wydarzeń” Polsatu oraz 12,4 proc. “Wiadomości” TVP.

Średnio w 2022 r. “Fakty” TVN na wszystkich antenach miały 2,663 mln widzów w grupie 4+. “Wiadomości” TVP z wynikiem 2,491 mln oglądających zajęły drugie miejsce w zestawieniu. “Wydarzenia” Polsatu gromadziły przed telewizorami 1,781 mln.

Źródło: TVN24 Biznes

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *