BadaniaMediaTVN Discovery Polska

TVN24, “Fakty” TVN i tvn24.pl utrzymują pozycje liderów rynku

Stacja informacyjna TVN24, należąca do globalnego koncernu medialnego Warner Bros. Discovery, była najpopularniejszą stacją informacyjną w listopadzie w grupie ogólnej – wynika z danych Nielsen TV Audience Measurement. “Fakty” TVN pozostają natomiast najchętniej oglądanym programem informacyjnym. Pozycję lidera wśród portali stacji telewizyjnych utrzymuje w kolejnym miesiącu także tvn24.pl.

 

Telewizja TVN24 w listopadzie br. była najchętniej oglądanym kanałem informacyjnym w kraju, osiągając 5,10 proc. udziału w widowni w grupie ogólnej (widzowie powyżej 4. roku życia). Za stacją TVN24 znalazły się TVP Info (4,49 proc.) i Polsat News (1,70 proc.).

TVN24 była również liderem w najważniejszej dla reklamodawców kategorii wiekowej 16-49 lat (grupa komercyjna). Udział w rynku wyniósł 2,82 proc. Kolejne były TVP Info (1,86 proc.) oraz Polsat News (1,23 proc.).

 

 

“Fakty” TVN liderem

“Fakty” TVN w listopadzie 2022 roku ponownie znalazły się na pozycji lidera wśród głównych serwisów informacyjnych. Średni dzienny udział rynkowy “Faktów” wyniósł 22,72 proc. w kategorii ogólnej 4+.

Wynik ten obejmuje zarówno TVN, TVN24 BiS, jak i oglądanie tego samego dnia z przesunięciem czasowym (VOSDAL).

Na drugim miejscu znalazły się “Wiadomości” TVP (TVP1 i TVP Info) z wynikiem 20,41 proc. Zestawienie zamykają “Wydarzenia” Polsatu (Polsat, Polsat News, Wydarzenia24) z wynikiem 14,31 proc.

W grupie komercyjnej 16-49 lat “Fakty” TVN w listopadzie osiągnęły 21,92 proc. udziału w rynku przy 15,44 proc. udziału “Wydarzeń” Polsatu oraz 12,84 proc. “Wiadomości” TVP.

 

 

Średnio w listopadzie “Fakty” TVN na wszystkich antenach miały niemal 3 miliony widzów – 2, 979 mln w grupie 4+. “Wiadomości” TVP z wynikiem 2,704 oglądających zajęły drugie miejsce w zestawieniu. “Wydarzenia” Polsatu gromadziły przed telewizorami 1,840 mln.

Najpopularniejszy serwis internetowy stacji informacyjnych

Z danych Gemius PBI/Mediapanel za listopad 2022 roku wynika, że portal tvn24.pl odwiedziło w tym miesiącu 9 761 796 realnych użytkowników. Był to zdecydowanie najlepszy wynik wśród portali stacji informacyjnych.

Na drugim miejscu znalazł się portal polsatnews.pl – 5 467 986 realnych użytkowników, a na trzecim tvp.info – 3 172 446 realnych użytkowników.

 

 

Źródło: TVN24 Biznes

Źródło zdjęcia głównego: TVN24

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *