BadaniaMediaTVN Discovery Polska

TVN24 i “Fakty” TVN liderami. Rekordowy wynik TVN24 za styczeń

TVN24 i “Fakty” TVN z bardzo dobrymi wynikami oglądalności w styczniu 2022 roku. Stacja informacyjna TVN24, należąca do TVN Grupa Discovery, osiągnęła 5,3 procent udziału w kategorii ogólnej – wynika z danych Nielsen TV Audience Measurement. To najwyższy wynik za styczeń w historii TVN24. Najchętniej oglądanym programem informacyjnym w kraju pozostają “Fakty” TVN.

 

Telewizja TVN24 w styczniu 2022 roku była najchętniej oglądanym kanałem informacyjnym w kraju, osiągając rekordowy dla tego miesiąca wynik 5,3 proc. widowni (kategoria powyżej 4. roku życia). Na kolejnych miejscach znalazły się TVP Info (3,9 proc) i Polsat News (1,6 proc.).

Stacja TVN24 była również liderem w najważniejszej dla reklamodawców kategorii wiekowej 16-49 lat. Udział w rynku wyniósł 3,0 proc., co było drugim najwyższym wynikiem w historii TVN24, biorąc pod uwagę dane za styczeń. Kolejne były TVP Info (1,6 proc.) oraz Polsat News (1,2 proc.).

 

 

“Fakty” TVN liderem

“Fakty” TVN w styczniu 2022 roku znalazły się na pozycji lidera wśród głównych serwisów informacyjnych. Średni dzienny udział rynkowy “Faktów” wyniósł 23,5 proc. w kategorii ogólnej 4+. Wynik ten obejmuje zarówno TVN, TVN24 BiS, jak i oglądanie tego samego dnia z przesunięciem czasowym (VOSDAL). Na drugim miejscu znalazły się “Wiadomości” TVP (TVP1 i TVP Info) z wynikiem 20,2 proc. Zestawienie zamykają “Wydarzenia” Polsatu (Polsat, Polsat News, Wydarzenia24) z wynikiem 15,4 proc.

W grupie komercyjnej 16-49 lat “Fakty” TVN w styczniu średnio osiągały 22,7 proc. udziału w rynku. Przy 17,4 proc. udziału “Wydarzeń” Polsatu oraz 11,2 proc. “Wiadomości” TVP.

 

 

Źródło: TVN24 Biznes

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *