BadaniaMediaTVN Discovery Polska

TVN24 i “Fakty” TVN na czele. Znakomite wyniki za październik

TVN24 i “Fakty” TVN z doskonałymi wynikami oglądalności za październik. Jak pokazują badania Nielsen Television Audience Measurement, stacja informacyjna TVN24, należąca do TVN Grupa Discovery, w październiku osiągnęła 5,1 procent udziału w rynku oraz 3,0 procent w grupie komercyjnej 16-49. Najchętniej oglądanym programem informacyjnym w kraju pozostają “Fakty” TVN, które w październiku przyciągały średnio 22,3 procent ogólnej widowni.

 

TVN24 i “Fakty” TVN pozostają liderami rynku w swoich grupach. W październiku telewizja TVN24 była najchętniej oglądanym kanałem informacyjnym w kraju, osiągając wynik 5,1 proc. widowni (kategoria powyżej 4. roku życia).

Na kolejnych miejscach znalazły się TVP Info (4,4 proc) i Polsat News (1,5 proc.). Należy jednak pamiętać, że TVP Info to naziemna telewizja z 99,5-procentowym zasięgiem, a TVN24 dociera do ok. 60 proc. gospodarstw domowych.

W najważniejszej dla reklamodawców kategorii wiekowej 16-49 lat TVN24 także utrzymuje pozycję lidera, osiągając w październiku 3,0 proc. rynku. Kolejne były TVP Info (1,8 proc.) oraz Polsat News (1,2 proc.).

 

 

“Fakty” TVN najchętniej oglądanym programem informacyjnym

“Fakty” TVN w październiku 2021 utrzymały pozycję lidera wśród codziennych programów informacyjnych. Średni dzienny udział rynkowy “Faktów” wyniósł 22,3 proc. w kategorii ogólnej 4+. Wynik ten obejmuje zarówno TVN, TVN24 BiS, jak i oglądanie tego samego dnia z przesunięciem czasowym (VOSDAL). Na drugim miejscu znalazły się “Wiadomości” TVP (TVP1 i TVP Info) z wynikiem 20,3 proc. Zestawienie zamykają “Wydarzenia” Polsatu (Polsat, Polsat News, Wydarzenia24) z wynikiem 14,7 proc.

W grupie komercyjnej (16-49 lat) “Fakty” TVN we wrześniu średnio osiągały 22,2 proc. rynku, przy 11,1 proc. udziału “Wiadomości” TVP oraz 16,4 proc. “Wydarzeń” Polsatu.

 

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *