BadaniaMediaTVN Warner Bros. Discovery Polska

TVN24 liderem wśród stacji informacyjnych w maju

W maju 2017 roku TVN24 było najchętniej oglądanym kanałem informacyjnym w Polsce zarówno wśród wszystkich widzów, jak i w grupie komercyjnej 16-49 lat – wynika z danych Nielsen Audience Measurement. Dużym wzrostem oglądalności może pochwalić się też TVN24 BiS.

Jak wynika z danych Nielsen Audience Measurement, w grupie 4+ TVN24 było najchętniej oglądanym kanałem informacyjny ze średnim dobowym udziałem wynoszącym 4,66 proc. To wzrost aż o 20,41 proc. względem analogicznego miesiąca przed rokiem.

TVN24 daleko w tyle zostawił głównych konkurentów. TVP Info miał średni udział 3,37 proc., po wzroście o 9,42 proc. Polsat News miał zaś 1,18 proc. i zanotował wzrost o 9,26 proc. w ujęciu rocznym.
Średni dobowy udział TVN24 BiS w grupie 4+ wyniósł 0,43 proc. To wzrost aż o 22,86 proc. względem analogicznego miesiąca przed rokiem.

Grupa komercyjna 16-49

Wśród widzów w wieku 16-49 w maju na pierwszym także znalazło się TVN24. Średni dobowy udział wyniósł 2,50 proc., notując przy tym wzrost o 8,70 proc. w porównaniu do sytuacji przed rokiem. Stacja zwiększyła przewagę nad głównymi konkurentami.

Wynik TVP Info w maju to 1,11 proc., co oznacza spadek o 10,48 proc. Tymczasem, Polsat News w ubiegłym miesiącu miał 0,78 proc. udziału, notując dokładnie taki sam wynik jak 12 miesięcy temu.

Jeden komentarz do “TVN24 liderem wśród stacji informacyjnych w maju

  • Nie lubię za bardzo odchyłów w jedną ani drugą stronę barykady – dlatego unikam informacji podawanych przez TVP i TVN. Dla mnie najbardziej obiektywnym kanałem informacyjnym jest polsat news i tylko jego oglądam.

    Odpowiedz

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *