BadaniaMediaTVN Warner Bros. Discovery Polska

TVN24 najbardziej opiniotwórczą stacją telewizyjną w 2017 roku

TVN24 została najbardziej opiniotwórczą stacją telewizyjną w Polsce w 2017 roku – podał w najnowszym raporcie Instytut Monitorowania Mediów. W pierwszej piątce zestawienia znalazła się także telewizja TVN.

TVN24 wyprzedziła konkurencję i została w całym 2017 roku najbardziej opiniotwórczą stacją telewizyjną w Polsce. Informacje podawane przez kanał TVN24 były cytowane w ubiegłym roku 3840 razy, co dało pierwsze miejsce w rankingu Instytutu Monitorowania Mediów (IMM).
Na drugim miejscu uplasowało się TVP Info z 2195 cytowaniami, a pierwszą trójkę zamyka TV Trwam (1706 cytowań). Wśród pięciu najbardziej opiniotwórczych stacji znalazł się także ogólnotematyczny kanał TVN, który cytowano 1292 razy.

Natomiast w całorocznym zestawieniu najbardziej opiniotwórczych mediów telewizja TVN24 zajęła piąte miejsce. Najbardziej opiniotwórczym medium był dziennik “Rzeczpospolita” z 6413 cytowaniami. Wyprzedził on Radio ZET i Radio RMF.

Badanie przeprowadzono na podstawie 75 978 przekazów z mediów (wycinków prasowych, programów radiowych i telewizyjnych) z okresu od 1 stycznia do 31 grudnia 2017 r. Dziennikarze odnosili się do wiadomości z łamów innych mediów 77 136 razy (36 996 razy w prasie, 29 651 w telewizji i 10 489 w radio).

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *