BadaniaMediaTVN Warner Bros. Discovery Polska

TVN24 i TVN24 BIS – Kanały informacyjne grupy TVN rozkwitają na wiosnę

Kwiecień był bardzo korzystnym miesiącem dla kanałów informacyjnych z portfolio Grupy TVN. TVN24 była najchętniej oglądaną stacją informacyjną w miesiącu, uzyskała SHR=2,38% w komercyjnej grupie widzów.

 

 

 

Wśród widzów All 4+ kanał odnotował  SHR=4,33% poprawiając swój wynik rok do roku aż o 18%! W tym samym czasie, największy konkurent stacji – TVP INFO osiągnął udział o wysokości 1,18% – All 16-49, a także 3,53% w grupie All 4+. Dzięki temu stacja TVN24 utrzymuje się na pozycji lidera w rankingu kanałów informacyjnych!

Równie dobrze radziło sobie TVN24 BiS. We wspomnianym okresie stacja odnotowała największą dynamikę wzrostu udziałów, rok do roku, w porównaniu do konkurencji. W grupie widzów All 16-49 kanał osiągnął 48% wzrost, natomiast w docelowej grupie odbiorców (All 25-59 Top Management) 61%! Tym samym, w kwietniu TVN24 BiS osiągnęło SHR na poziomie 0,87%, a w grupie męskiej aż 1,51% SHR!

Czas świąt Wielkiejnocy był równie atrakcyjnym okresem dla kanałów informacyjnych TVN.TVN24 oraz TVN24 BiS w trakcie świąt uzyskały najwyższy poziom udziału od 2010 roku w grupie All 4+ – TVN24: 3,35% SHR, TVN24 BiS: 0,32% SHR oraz wysokie wyniki w komercyjnej grupie widzów – TVN24: 1,96% SHR, TVN24 BiS: 0,22% SHR.

DANE: NAM, SHR%; A4+, A16-49, A25-59 Top Management, M25-59 Top Management; 01-25.04.2017, 01-25.04.2016 vs. 01-25.04.2017

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *