TVN7 z nowym logo i oprawą antenową! (wideo)
W poniedziałek, 30 sierpnia wraz ze startem jesiennej oferty programowej, Siódemka zaprezentowała swoim widzom również nową oprawę antenową oraz logotyp stacji.
Nowa oprawa stacji to kolejny krok w konsekwentnym odmładzaniu Siódemki, które programowo trwa już od kilku sezonów. W swojej warstwie wizualnej wyraża lekkość, świeżość i współczesny, dynamiczny charakter kanału, który po ciężkim dniu pozwala się zrelaksować oraz daje możliwość oderwania od codzienności i przeniesienia do innego świata. Nowa oprawa podkreśla nie tylko charakter Siódemki, ale również jej nowe pozycjonowanie na rynku kanałów telewizyjnych – kanał stał się ważnym graczem i poszerzył dotychczasową grupę BIG4 tworząc BIG5.
To konsekwencja naszego ciągłego rozwoju stacji, który prowadzimy nieprzerwanie od trzech lat. Teraz przyszedł czas na kolejny etap – zaprezentujemy Siódemkę w nowej odsłonie. Taką, jak o niej myślimy – pełną różnorodności, tęczową, otwartą i bardzo energetyczną. Do stworzenia nowej oprawy udało się nam zaprosić fantastycznego partnera – firmę SuperStudio z Argentyny, która wykonała dla nas projekt – mówi Katarzyna Mazurkiewicz, szefowa Siódemki.
Nowa identyfikacja wizualna pojawiła się we wszystkich elementach oprawy kanału.