BadaniaTVP

TVP ABC ulubieńcem dzieci i rodziców

TVP ABC to tegoroczny niekwestionowany lider segmentu dziecięcych kanałów tematycznych w Polsce. Od stycznia 2017 osiąga wysokie miesięczne wyniki oglądalności. Październik był miesiącem, w którym stacja pobiła swój historyczny rekord – 9,3% udziałów w grupie 4-12 lat. Porównując styczeń – październik 2017 do analogicznego okresu roku 2016 dynamika wzrostu anteny wyniosła ponad 42% w grupie 4-12 oraz 33% w grupie 4+.

 

 

 

 

Kanał dziecięcy Telewizji Polskiej od początku 2017 roku był najchętniej wybierany zarówno przez najmłodszych widzów, jak i przez ogół widowni telewizyjnej. W grupie 4-12 średnie udziały anteny od początku tego roku wyniosły 8,6 %, zaś w grupie 4+ 1,2.%.

Największą popularnością wśród dzieci w październiku 2017 cieszyły się seriale animowane: „Stacyjkowo” (średnia widownia programu wyniosła prawie 291 tys., udz. 23,90%) oraz „Super Wings” (ponad 203 tys. przy udziałach 20,61%). Ten ostatni cieszył się także największą oglądalnością w grupie 4+: 413 tys. widzów, udz. 2,79%.

TVP ABC to kanał skierowany do najmłodszych widzów w wieku 4-12 lat. W ramówce stacji znajdują się znane i lubiane programy m.in. „Domisie”, „W krainie baśni”, „Teleranek” czy „Petersburski Music Show”. Tylko w TVP ABC można oglądać świetne animacje: „Masza i Niedźwiedź”, „Smurfy”, „Super Wings” i „Krecik i Panda”, a także animacje polskiej produkcji: „Pamiętnik Florki” czy „Rodzina Treflików”.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *