MediaTVP

TVP i TVP World partnerami strategicznymi 10. edycji NEM Dubrovnik

Rozpoczęła się jubileuszowa 10. edycja NEM Dubrovnik – jednego z najważniejszych wydarzeń branży telewizyjnej w Europie Środkowo-Wschodniej. Partnerami strategicznymi konferencji są Telewizja Polska oraz anglojęzyczny kanał TVP World, który jest jednocześnie partnerem medialnym wydarzenia. W ramach konferencji, TVP World zorganizuje m.in. debatę na temat wizerunku i tożsamości regionu Europy Środkowo-Wschodniej z udziałem międzynarodowych ekspertów.

 

Z ramienia Telewizji Polskiej w konferencji uczestniczy m.in. dyrektor ds. współpracy międzynarodowej TVP i koordynator kanałów międzynarodowych nadawcy – Marek Solon-Lipiński, który weźmie udział w panelu na temat strategii i preferencji nadawców w zakresie pozyskiwania treści.

Dyrektor TVP World Filip Styczyński zabierze głos w debacie pt. „Europa Środkowa: jak opowiedzieć o niej światu?” (ang. Central Europe: what story do we want to tell the world?), której stacja jest organizatorem. W panelu tym wezmą udział również m.in. ekspert ds. bezpieczeństwa międzynarodowego Sergej Sumlenny oraz Jason Jay Smart z Kyiv Post, a także dyrektor generalny chorwackiej telewizji publicznej HRT Robert Šveb, którzy będą dyskutować na temat kształtowania narracji o naszym regionie oraz miejscu, jakie zajmuje on w europejskiej świadomości.

Telewizja Polska, będąc wiodącym nadawcą publicznym w tej części Europy, angażuje się aktywnie w kształtowanie rynku audiowizualnego i debaty publicznej w regionie Trójmorza. Realizujemy ten cel organizując własne wydarzenia o charakterze międzynarodowym, takie jak festiwal i forum telewizyjne Heart of Europe, ale także włączając się w organizację istniejących, ważnych dla regionu konferencji, takich jak NEM Dubrovnikmówi Marek Solon-Lipiński. Będąc partnerem tego projektu, mamy wpływ na rozwój dyskusji w obrębie europejskiej branży audiowizualnej i możliwość bezpośredniego angażowania do niej liderów opinii, których gromadzą takie wydarzenia jak NEM. Z tego też względu partnerem medialnym tego projektu jest nasza anglojęzyczna platforma TVP World, dla której celem jest rozwój sieci dystrybucji i rozpoznawalności w całym regionie Trójmorza – podkreśla Marek Solon-Lipiński.

Konferencja NEM odbywa się co roku w Dubrowniku w Chorwacji i jest skierowana do szerokiej branży audiowizualnej, w tym do telewizji, operatorów kablowych i satelitarnych, firm produkcyjnych, dystrybucyjnych i technologicznych, agencji medialnych i marketingowych oraz specjalistów związanych z branżą telewizyjną. Dzięki współpracy z przedstawicielami 700 firm i instytucji, NEM Dubrovnik stanowi ważną platformę współpracy i wymiany dla profesjonalistów z branży mediów i telekomunikacji. Tematyka NEM koncentruje się wokół regionu Europy Środkowo-Wschodniej. Tegoroczna 10. jubileuszowa edycja NEM Dubrovnik odbywa się w dniach 5 – 8 czerwca.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *