BadaniaMediaTVP

TVP liderem weekendu, wielomilionowa widownia transmisji sportowych

W niedzielę, 6 lutego najliczniejszą widownię 4,8 mln widzów w momencie najwyższej oglądalności zgromadziły według MOR* i 3,9 mln widzów wg NAM** skoki narciarskie podczas Zimowych Igrzysk Olimpijskich Pekin 2022 w TVP1. Ponad 3,6 mln widzów w piku oglądało według MOR finałowy odcinek „The Voice Senior” w TVP2. Według NAM liderem weekendu były anteny Telewizji Polskiej, które uzyskały najwyższe dzienne udziały: 9,5% w piątek (TVP1), 9% w sobotę (TVP2) oraz 10,7% w niedzielę (TVP1). Niedzielne udziały Jedynki były najwyższe w tym roku. Również w niedzielę TVP Sport uzyskało rekord oglądalności. W TOP10 aż 7 programów weekendu należało do anten TVP.

 

W TOP10 najliczniej oglądanych programów weekendu na pierwszym miejscu znalazła się transmisja skoków narciarskich podczas Zimowych Igrzysk Olimpijskich Pekin 2022, którą w niedzielę, 6 lutego w TVP1 według NAM oglądało średnio 3 mln widzów, przy udziałach 24,7%. Według MOR średnia widownia transmisji wyniosła 3,8 mln widzów.

Muzyczne show Dwójki „The Voice Senior” od początku emisji przyciągało w każdą sobotę wielomilionową widownię. Według MOR w sobotę,5 lutego finałowy odcinek oglądało średnio 3,2 mln widzów, a według NAM 2,6 mln widzów przy udziałach 19,6%. Był to najliczniej oglądany odcinek sezonu, wyniki zapewniły TVP2 pozycję lidera pasma. Średnia widownia tegorocznej edycji programu wyniosła 2,2 mln widzów, a udziały 16,6%.

W niedzielę, 6 lutego TVP Sport osiągnęło udziały na poziomie 1,5% i były najwyższe od listopada 2021 roku. Najliczniejszą widownię zgromadziły następujące dyscypliny: łyżwiarstwo szybkie mężczyzn z widownią ponad 384 tys. widzów (udziały 3,8%). Widownia w piku wyniosła prawie 484 tys. widzów. Dużym zainteresowaniem cieszyło się też poprzedzające transmisję studio sport, które oglądało średnio 306 tys. widzów. Saneczkarstwo mężczyzn – widownia wyniosła 245 tys. widzów, udziały 2,1%, pik widowni wyniósł 303 tys. widzów oraz biegi narciarskie mężczyzn, które zobaczyło 222 tys. widzów, a w piku 332 tys. osób, średnie udziały kształtowały się na poziomie 4%.

*MOR – Model Oglądalności Rzeczywistej

**NAM – Nielsen Audience Measurement

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *